Klacht: twee keer betaald

op 11 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee keer betaald, betaling ging traag, ik dacht dat het fout was gegaan, nog een keer gedaan

Gewenste Oplossing:

gewoon mijn label terug betalen die ik niet gebruikt heb: 3SDFC1790055671

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 juni 2021 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Pennings,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat dit is misgegaan en dat u twee keer betaald heeft.
Ik heb u zojuist een mail verzonden met daarin een link naar het restitutieformulier. Als u deze invult krijgt u uw geld voor het ongebruikte label terug.

Fijn weekend gewenst!

Met vriendelijke groet,
Charlotte
DHl parcel e-care

Alle klachten die gemeld zijn door Vandekappershop