Klacht: TV zoek bij BOL.com

op 27 september 2011 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 23-5-2011 een Akai Tv met Dvd-speler bij Bol.com gekocht en na 2 maanden bleek de Dvd-speler al kapot. Ik heb daar op 3 aug. al contact over gehad en heb hem op 5 aug. naar Bol.com t.a.v. SCE retouren gestuurd. Ik zou een mailtje ontvangen wanneer deze bij Bol.com was aangekomen en voor reparatie zou worden aangeboden bij de fabrikant (dit mailtje dus nooit gehad). Ik had daarover al mijn twijfels en ben na 2 weken weer gaan bellen. Ik krijg dan het antwoordt dat het 4 tot 6 weken kan duren eer ik de TV weer terug heb(dat was mij wel bekend). Maar ik wilde alleen weten of de TV wel bij hun op de afd.SCE was terechtgekomen.
Nu zijn wij z’n 8 weken verder en de TV is nergens meer te vinden. Ik heb al met meer dan 10 personen contact gehad hierover en zeggen dat ze het met grote spoed naar de juiste afdeling door zullen sturen, en dat ik teruggebeld ga worden. Maar wat is bij Bol.com nu de juiste afdeling? (de medewerkers weten het zelf geloof ik niet meer)!!!!
Vandaag weer gebeld en de medewerker gaat het nu doorsturen naar de afd. escalaties en dat kan zo maar weer 5 werkdagen duren. Ik heb er niet zo vertrouwen meer in en stuur daarom ook mijn klacht naar jullie toe.

Geld terug

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 27 september 2011 om 14:39 geantwoord

Geachte mevrouw
Wij hebben de bovenstaande klacht in behandeling genomen onder casenummer 6007187.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

bol.com Customer Services Support

Heeft op 03 oktober 2011 om 15:41 geantwoord

Het probleem is voor mij pas opgelost als het geld op mijn rekening is teruggestort, en dat is tot op heden nog niet gebeurd, dus nog maar afwachten!

Bericht van Bol.com

6 jaren geleden - Telefonisch contact opgenomen met de klant.Aangegeven dat uiterlijk volgende week betaalde bedrag is teruggestort.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rvanmaren