Klacht: TV-scerm gebroken

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man heeft een TV gestuurd door DHl op 12/6/2017
van Duitsland en ik heb de pakket ontvangd op 24/6/2017.
de pakket vertraagd 10 dagen en altijd ze zeiden er was een klein probleem.
eindelijk heb ik de TV gekregen maar de TV was gebroken.
de TV was in een veilige doos gezeten maar ik weet niet wat was er gebeurd in bezorgen.
ik dacht dat de DHL een perfect bedrijf is, maar het is het slechtste bedrijf.

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zijn als de hele schade compenseren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via het particulieren netwerk. Levering vanuit Duitsland duurt via deze verzendwijze ongeveer 5 werkdagen. Echter valt uw zending ruim buiten de afmetingen die gelden voor dit netwerk. Op zo'n moment kunnen wij uw zending direct retour afzender sturen. Echter begrijpen wij dat u de zending graag wilt ontvangen daarom hebben wij de zending overgedragen naar het zakelijk netwerk. Hierdoor heeft u zending inderdaad vertraging opgelopen.

Uiteraard betreuren wij het ten zeerste dat er schade is ontstaan aan uw zending. Graag wil ik u adviseren de schade direct bij de verzender te melden. Zij kunnen dit dan verder met DHL opnemen en via DHL de claimprocedure starten. DHL zal dan het onderzoek naar de schade starten en de verzender informeren over het recht op teruggaaf van de kosten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hdaya Khoulani