Klacht: Na 7 weken heeft er nog steeds geen terugbetaling plaatsgevonden

MunnekeBatenburg op 29 mei 2024 over TV Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 8 april stuurde ik TV Outlet een mail.
Dezelfde dag nog heb ik aangegeven dat ik graag terugbetaald wilde worden.

Op 14 mei ontving ik dit opmerkelijke bericht van de klantenservice:

22 mei: Nog steeds geen betaling ontvangen! Zou dit nog goed komen?
Twee dagen erna ontving ik onderstaand bericht:

Goedemiddag,

Onze oprechte excuses voor de vertraging!
Ik hoop dat u ons wilt vergeven.
Nogmaals sorry!

We willen na 7 weken toch eindelijk eens terugbetaald worden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over TV Outlet
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TV Outlet

Reactie van de melder van de klacht MunnekeBatenburg

3 weken geleden - Begin maart bestelden mijn man en ik bij TV Outlet een LG tv. Vanwege het feit dat het om een bulk aanbieding ging, moesten we 2 of 3 weken op onze bestelling wachten. Echter na 6 weken nog geen televisie. Op 8 april stuurde ik TV Outlet een mail. Dezelfde dag nog heb ik aangegeven dat ik graag terugbetaald wilde worden. We zijn nu ruim 7 weken verder, en er heeft nog steeds geen terugbetaling plaatsgevonden. Ik heb TV Outlet diverse malen een mail gestuurd, die overigens door de klantenservice wel steeds keurig werd beantwoord. Op 14 mei ontving ik dit opmerkelijke bericht van de klantenservice: Ik heb net gebeld met onze manager. Hij gaat er persoonlijk voor zorgen dat komende week de creditering wordt uitgevoerd en dat er op gelet wordt het correcte bedrag wordt uitbetaald. Zodra dit is gebeurd ontvangt u een afschrift en een attentie voor de compensatie. We vinden het heel vervelend dat dit zo enorm lang heeft geduurd! 22 mei: Nog steeds geen betaling ontvangen! Zou dit nog goed komen? Twee dagen erna ontving ik onderstaand bericht: Goedemiddag, Aangezien al onze betalingen via onze payment provider gaan staat uiterlijk dinsdag voor 17:00 het volledige bedrag op de rekening waarmee u heeft betaald. Onze oprechte excuses voor de vertraging! Door een fout in onze automatisering is uw creditering niet correct verwerkt in onze boekhouding. Inmiddels is deze fout hersteld. Ik hoop dat u ons wilt vergeven. Als attentie willen wij u een bioscoopbon aanbieden. Naar welk e-mail adres mogen we deze sturen? Nogmaals sorry! Een heleboel mooie beloftes, maar vandaag is het woensdag 29 mei, en het bedrag van € 779,- is nog steeds niet teruggestort!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TV Outlet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MunnekeBatenburg