Klacht: TV-meubel lars

op 09 april 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Ik heb in februari veel meubels bij de karwei gekocht waaronder het TV meubel lars. Bij het in elkaar zetten miste veel onderdelen. Ik ben ermee teruggegaan en de tv meubel is retour gestuurd. Een paar weken later kon ik een nieuw meubel ophalen.

Bij het opnieuw in elkaar zetten bleken unit 1 en unit 2 niet op elkaar aan te sluiten (er zaten een paar cm verschil in). Opnieuw teruggegaan en opnieuw meubel retour gestuurd.

Na een paar weken wederom een nieuw meubel maar nu bleken de lades niet te kloppen. De zijplanken van een la dienen in spiegelbeeld te zijn maar ik kreeg alleen linker planken. Opnieuw teruggegaan naar de winkel waar ze een nieuwe tv meubel hebben besteld. Dit is nu een 2 weken geleden maar er is nog steeds niks binnen (ondanks dat ze in de aanbieding zijn).

Ondertussen ben ik het helemaal zat!!! Zeker omdat ik nu al 3 x het product terug gebracht heb en vanaf februari al bezig ben.

Ik wil een tv-meubel dat goed is en in elkaar past. Tevens wil ik een reële schadevergoeding. Dit in verband met de langdurige wachttijd en het iedere keer op en neer rijden naar de Karwei. Zeker gezien de tv-meubel deze week in de actie is met 30% korting. Als ik hem nu had gekocht had ik ook deze korting gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door jenker