Klacht: TV heeft bij wit en licht gekleurd beeld Donkere vlekken op

op 30 november 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung TV van Bijna 2 jaar oud heeft bij wit en licht gekleurd beeld donkere vlekken(boven onder en in het midden)dit was niet zo toen ik hem net had. Ik heb dit gemeld bij Samsung en we zijn samen met de mevrouw aan de telefoon diverse dingen doorgelopen de volgende dag werd ik terug gebeld en is er ingelogd op mijn tv en toen moest ik een foto maken van een bepaald beeld op de tv deze foto hebben ze bekeken en zeiden dat we te weinig licht in de kamer hadden dus meer licht in de kamer en opnieuw een foto gemaakt deze was ook niet goed ik kreeg het gevoel dat ik voor de gek werd gehouden nog een foto ik zei geïrriteerd dan moet het maar goed zijn. De foto werd bekeken en u raad het al dit valt binnen de specificaties zeiden ze(waar kan ik deze vinden?)dat kan ik ook wel roepen oh ja als het erger wordt moet u terug bellen ja tuurlijk buiten de garantie. ik kan u verder niet helpen zei de mevrouw ik heb gezegd dat ik me niet voor de gek laat houden door een stelletje ongeintreseerde werknemers.
Als je voor de tv zit te kijken zijn er duidelijk donkere vlekken te zien mijn zoon heeft een Sony van 8 jaar oud niks mis mee laptop niks mis mee, tablet 2 stuks niets mis mee enz enz maar dat is geen apparaten van Samsung.
Ik denk dat ze bij Samsung ook in auto`s rijden met donkere vlekken er op (valt binnen de spec)of zouden ze dat zelf ook niet pikken.de tv was bijna duizend euro dan hadden ze dat duidelijk moeten melden LET OP ER KUNNEN VLEKKEN ONTSTAAN dan had ik hem niet gekocht .ik heb het idee dat ik ben opgelicht.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg en een andere tv (geen Samsung) kan aanschaffen die wel goed is

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron van Veen