Klacht: Tv gekocht

op 04 september 2017 over Second-Buy in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Second-Buy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Second-Buy in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Second-Buy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Second-Buy

Heeft op 13 augustus 2018 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Niels,

Sorry voor de late reactie, ik heb het even voor je nagekeken. Wij hebben alles netjes voor je opgelost. Om eerlijk toe te geven is er wel e.e.a. fout gegaan met de levering. Wij hebben dit allemaal voor u opgelost. Wanneer we u nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag.

Bericht van Second-Buy

2 maanden geleden - Beste Niels, Aangezien we niks meer hebben vernomen over deze klacht zien wij deze als afgehandeld. Met vriendelijke groet, Second-Buy BV

Alle klachten die gemeld zijn door Harrypeters