Klacht: TV gaat niet aan

op 27 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe Samsung UE40C6000 TV gekocht in maart 2011, april ging moederbord kapot (gemaakt door de monteur en doet het weer).
Oktober, bij het aanzetten van de TV gebeurt niet veel (gaat niet aan), dus geen beeld het enige wat de TV doet is rood lampje onderaan knippert en maakt tik geluid.
Samsung gebeld storing doorgegeven er zou iemand binnen 2 dagen contact met mij op nemen voor een reparatie.
3 dagen later heeft niemand gebelt, heb weer Samsung gebelt ”0900 tel.nummer + wachttijden” ik kreeg van Samsung te horen dat door een systeem mijn melding is geannuleerd en dat ik een nieuwe afspraak moet maken.
Ik zit nu 7 dagen zonder SAMSUNG TV waarvoor ik bijna 1000 Euro heb betaald!!
(binnen 6 maanden 2x TV problemen + afspraak voor een monteur is per ongeluk door Samsung is geannuleerd)!!!!

Het onderdeel wat kapot is voor de tv moeten ze gaan bestellen, het kan 4 weken duren tot ze deze binnen krijgen, daarna gaan ze mij bellen voor een afspraak.

6 weken lang zonder TV !!

Ik ben niet tevreden !

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Nasi, Wij betreuren het feit dat uw televisie wederom een defect vertoont en dat het ter reparatie aanbieden dusdanig moeilijk is gegaan, echter kunnen wij u het volgende garanderen: Indien het geconstateerde defect onder de normale garantievoorwaarden gerepareerd wordt, zult u geen 4 weken op een reparatie hoeven te wachten. Indien het te vervangen onderdeel niet binnen twee weken geleverd kan worden, neemt ons reparatiecentrum Selectro Services contact met u op om verdere afhandeling van deze reparatie met u te bespreken. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 11 november 2011 om 14:57 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer van de klant ontvangen. Indien wij verder van dienst kunnen zijn, horen wij dit graag op www.samsungworld.nl.

Heeft op 11 november 2011 om 15:40 geantwoord

TV gaat na reparatie weer aan (ze hebben weer motherboard vervangen). 1 dag na reparatie nieuw probleem nl. beeldscherm functioneert niet meer goed, overal rode flikkerende strepen, diagonale blokken!!! Maandag komen ze weer langs voor een reparatie voor de 3de keer binnen 6 maanden.

Reactie van de melder van de klacht nasi

6 jaren geleden - Nooit meer Samsung kopen. Ben inmiddels al overgestapt naar Philips, 3 weken gelden Philips tv led 32 inch gekocht voor de slaapkamer. Ben zeer tevreden met Philips TV + Philipsservise ze zijn vriendelijk, bereikbaar via gratis 0800 tel. Nummer en je kunt met ze ook live chatten via de website over al je vragen over een philipsprodukt.

Alle klachten die gemeld zijn door nasi