Klacht: tv defect

op 28 januari 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 3 jaar geleden heb ik een nieuwe tv gekocht bij Leneman in Varsseveld.
Deze tv is voorzien van ambilight verlichting met leds dit was beter dan het oude TL systeem werd mij verteld.
Nu is inmidels aan de rechterkant het ambilight defect en volgens Leneman zijn de repartiekosten ca. € 250,00 zonder dat hij er zelf ook maar iets aan verdient.
Advies: gebruik het ambilight maar niet meer.
Ik heb deze tv juist uitgekozen omdat er ambilight op zit waar ik jaren van genieten wil daar heb ik toch voor betaald.
En ben dan ook niet tevreden met deze oplossing.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat een bedrijf als philips dit als een normale oplossing vind.
Gevens tv :32PFL9632D/10
aankoopdatum :19-10-2007
aankoopbedrag tv € 1500,00

Gewenste oplossing

Ik verwacht dan ook minimaal dat de onderdelen gratis door philips geleverd worden een bedrag van ca. € 210,00 volgens
Elektro zaak Leneman.
Als ik wat arbijdskosten moet betalen daar kan ik nog mee leven.

Herman Zweerink

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 11 februari 2011 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

TV is inmiddels gerepareerd. Philips heeft de klant een voucher aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door 121056