Mijn Klacht:
Vandaag was ik met mijn verloofde bij Hotel van bewaring. We wouden graan inchecken we werden als eerst vriendelijk benaderd, nadien was ik met mijn verloofde Turks aan het praten de reden hiervan is dat mijn verloofde uit België komt. Hierdoor praten wij veel Turks omdat we elkaar anders moeilijk begrijpen. De receptionist wou dat wij Nederlands moesten praten, en daar waren wij niet mee eens. De reden heb ik uitgelegd, en vervolgens ontstond er een discussie. Receptioniste gaf onze geld terug en we mochten niet meer verblijven. Echter is mijn verloofde een vaste klant die elke week bij deze hotel verbleef. Ik vind dat ieder zn eigen waarde moet laten.
Daarnaast heeft de receptioniste alle andere hotels gebeld en de situatie uitlegt zodat wij nergens konden verblijven ondanks het weer omstandigheden was er totaal geen begrip vanuit hotel van bewaring het is op dit moment -6.
Mn verloofde verblijft nu bij hotel van de valk en deze hotel heeft wel begrip voor de situatie.
Gewenste Oplossing:
Dat wij niet met -6 voor de deur werden gezet.
