Klacht: Tuin beschadigd

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat u een beleid heeft van goedkope mensen en steeds wisselen van de wacht is ons helaas duidelijk. Maar dat u mensen het allemaal snel en op korte termijn moeten bezorgen is een probleem van uw bedrijf, en hoeft niet mijn probleem te worden, wat nu wel het geval is.
Uw medewerker wil niet de auto uit stappen en rijdt maar door de berg heen die net ingezaaid is maar daar een behoorlijke spoor en zet het op zijn kop. U kunt het lijstje na gaan, wie op dinsdag 25-07 de post bezorgd heeft, gaar zou ik die persoon ook wel willen hebben voor zijn sporen in orde te maken.

Gewenste Oplossing:

Ten eerste dat u reageert, dat doet u telefonisch niet. Volgens mij is schriftelijk ook schriftelijk reageren.
Ten tweede dat hier een oplossing voor komt, het is wel erg vervellend te merken dat u weer sporen achter laat. U mag het liefst het zelf oplossen, mijn tuin man is 20 euro in het uur, dit mag u ook vergoeden.
Er komen van onze kant weer paaltjes zodat uw medewerker de auto uit moet komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Oudman, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat onze chauffeur door uw tuin is gereden om een pakket te bezorgen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en ik snap goed dat u hier niet over te spreken bent. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik zorg graag dat de bezorger hier op wordt aangesproken. Kunt u mij het traceernummer sturen van het pakket dat op 25 juli bij u is bezorgd? Deze heeft het formaat '3SABCDE1234567', en met dit nummer zorgen wij dat uw klacht bij de juiste leidinggevende terecht komt. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw Oudman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

PostNL

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Oudman,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Oudman