Klacht: Tuin

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 17 juli rond 12.12 uur is er een auto van Postnl door een gedeelte van onze tuin gereden.
Dit stuk grond was net klaar gemaakt om een nieuwe heg in te plaatsen.
De buren hebben dit geconstateerd.
Zelf waren wij met vakantie.
De chauffeur heeft dit niet bij ons of de buren gemeld.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als hier in ieder geval een excuus voor wordt gemaakt en rest mag U zelf bedenken.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Aaltje49

4 maanden geleden - Er is een verkeerde foto geplaatst, sorry. a.Leugs

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Leugs,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat een van onze chauffeurs per ongeluk door uw tuin heeft gereden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.

Mocht u in de toekomst ongepast rijgedrag van onze medewerkers zien, dan wil ik vragen om het kenteken te noteren en contact op te nemen met onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Dan kan de verantwoordelijke chauffeur worden aangesproken.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 19:48 geantwoord

Alleen een slap excuus, sorry hoor maar er was heus wel een andere mogelijkheid geweest om onze tuin te ontwijken.

Alle klachten die gemeld zijn door Aaltje49