<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlTRshop klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/trshop/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/trshop/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Wed, 08 Apr 2015 10:37:44 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>opstarten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/opstarten-8</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/opstarten-8#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 08 Apr 2015 10:37:44 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/opstarten-8</guid>
	<description><![CDATA[<p>Goeden middag

Enige jaren terug heb ik via Groupon een tablet aangeschaft
Hij was al traag maar nu nog trager bij opstarten duurt ongeveer10 a 15 minuten
Daardoor is de batterij al bijna voor de helft leeg.
kunt de tablet repareren misschien een nieuwe accu en dat het tablet sneller start

met vriendelijke groet
J.Th.G van Beusekom
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen reactie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-reactie-180</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-reactie-180#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 27 Dec 2014 18:24:52 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-reactie-180</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb in 2013 een tablet + geheugenkaart gekocht. De tablet doet het prima, heb helaas geen geheugenkaart twv 10 euro ontvangen. Hierop krijg ik geen reactie. Jammer!!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>op starten</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/op-starten</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/op-starten#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 09 Nov 2014 14:36:45 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/op-starten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Goeden dag

ik heb problemen met het opstarten van tablet
het duurt zeker 10 tot15 min voor ik iets kan doen 
het scherm geeft aan broser of app werkt niet wachten of afsluiten.

met vriendelijke groet
J.Th.G van Beusekom



</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tablet werkt niet meer !!!!!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-werkt-niet-meer-13</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-werkt-niet-meer-13#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 12:09:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-werkt-niet-meer-13</guid>
	<description><![CDATA[<p>Tablet blijft hangen in opstart modus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>reparatie mobieltje</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/reparatie-mobieltje</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/reparatie-mobieltje#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Jul 2014 08:51:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/reparatie-mobieltje</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb mijn mobieltje voor reparatie met retournummer 101220715524 in juni naar deze firma in Nuenen gestuurd, waar het op 20 juni 17.30 door een medewerker is afgehaald. Nu blijkt TRshop te zijn overgenomen door een andere firma onder dezelfde naam. Ik heb met een zekere Ton Jansen telefonisch benaderd en deze heeft mij een telefoonnummer gegeven (0888770101), maar deze firma is onbereikbaar met de melding de lijnen zijn bezet. Nogmaals het nummer van Ton Jansen (0610020699) gebeld maar dit nummer blijkt plotseling alleen voor zakelijke klanten beschikaar te zijn. Ik wil echter mijn mobieltje terug, wel of niet gerepareerd.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tabloid</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tabloid</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tabloid#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Apr 2014 21:00:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tabloid</guid>
	<description><![CDATA[<p>Tablet defect en teruggestuurd naar TRShop en 16,40€ betaald voor verzenkosten(TRShop eiste dat ik deze verzndkosten zelf betaalde).Pakket werd mij door de post 1 maand terugestuurd.TRSHOP beweerde eerst dat het pakket niet goed verpakt was; na mijn gestaafde melding (d.m.v foto) dat dit onjuist was,veranderde TRSHOP zijn mening en beweerde dat het adres fout was. Tegendeel gemeld en gestaafd met foto: pakket is aan juist adres verstuurd.
TRShop weigert een oplossing en de garantievoorwaarden na te komen.
TRShop dreigt zelfs met juridische stappen indien ik nog verder aandring.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-106</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-106#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 09:09:32 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-106</guid>
	<description><![CDATA[<p>Nog steeds geen reactie van TRShop.
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-105</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-105#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 09:09:19 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-105</guid>
	<description><![CDATA[<p>Nog steeds geen reactie van TRShop.
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-104</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-104#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 09:09:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-104</guid>
	<description><![CDATA[<p>Nog steeds geen reactie van TRShop.
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-103</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-103#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 16 Apr 2014 09:08:55 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-103</guid>
	<description><![CDATA[<p>Nog steeds geen reactie van TRShop.
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>GARANTIE</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-101</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-101#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 01 Apr 2014 09:00:19 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/garantie-101</guid>
	<description><![CDATA[<p>OP 6 februari heb ik mijn tablet-gekocht in october/november 2013 dus nog onder garantie-teruggestuurd voor vervanging/herstelling. Hierbij gebruikmakend van de procedure "retourneren".
Retournummer 101220694815 
Opgestuurd met Bpost-kost 16,40€
In de retourprocedure kan men de de status volgen en ik zag dat de tablet zou teruggestuurd worden op 6 maart 2014.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik mijn pakket teuggestuurd : NIET OPGEHAALD DOOR BESTEMMELING.
Contact opgenomen met TRShop via mail: GEEN RAKTIE.
Contact opgenomen met directeur via ron@trshop.nl :GEEN REAKTIE
Telefonisch : altijd bezet.
DIT ALLES IS WEINIG PROFESSIONEEL OF BETROUWBAAR </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>klacht GroupDeal bestelling - Vanaf €99,99 ipv €229 – Android tablet, 9 inch met 8GB [Id: S25998-T2543]‏</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/klacht-groupdeal-bestelling-vanaf-e9999-ipv-e229-android-tablet-9-inch-met-8gb-id-s25998-t2543%e2%80%8f</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/klacht-groupdeal-bestelling-vanaf-e9999-ipv-e229-android-tablet-9-inch-met-8gb-id-s25998-t2543%e2%80%8f#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 20 Feb 2014 10:03:55 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/klacht-groupdeal-bestelling-vanaf-e9999-ipv-e229-android-tablet-9-inch-met-8gb-id-s25998-t2543%e2%80%8f</guid>
	<description><![CDATA[<p>Klacht tegen nog niks gehoord.
Nu opeens kunnen jullie mijn mail niet lezen, maar ik heb hierover gister gebeld. wat een onzin verhaal. Je kunt zien hoe vaak ik heb gemaild.

a  het ligt weer aan de Tablet, dit is de 2 de keer probleem.
Ik wil graag weten dat deze tablet niet goed is,technisch niet . 
Graag mijn geld terug,als je weer nieuwe stuur of probleem oplos dan doet het weer niet.
Ik wil graag mijn geld terug, of een andere merk tablet?
Anders dien ik een klacht in.
graag hoor ik met spoed hierover.
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nul service en nooit meer bereikbaar voor garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nul-service-en-nooit-meer-bereikbaar-voor-garantie</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nul-service-en-nooit-meer-bereikbaar-voor-garantie#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 04 Feb 2014 13:16:24 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nul-service-en-nooit-meer-bereikbaar-voor-garantie</guid>
	<description><![CDATA[<p>wij hebben via groupon een smartphone bij ze gekocht. Deze heeft het vanaf het begin nooit gedaan. Tot 4x toe tickets naar ze gestuurd waarop op maar 2 een niets zeggend antwoord kwam. diverse emails naar hun info adres gestuurd waarop nul reacties komen. Ze nemen de telefoon ook niet op. Dit bedrijf zijn gewoon oplichters!! mensen blijf hier weg en maak niet dezelfde fout als ons.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>smart fone</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/smart-fone</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/smart-fone#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 17 Jan 2014 14:58:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/smart-fone</guid>
	<description><![CDATA[<p>heb de smartfone teruggestuurd kon er niks mee was zo verouderd super boos</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>toetsen bord</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/toetsen-bord</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/toetsen-bord#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 28 Dec 2013 20:07:30 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/toetsen-bord</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb een belgisch toetsenbord ontvangen maar deze moet een nederlandse zijn.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tablet via Groupon aangeschaft bij TR Shop, tablet werkt niet dus tablet retour maar geen geld terug!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-via-groupon-aangeschaft-bij-tr-shop-tablet-werkt-niet-dus-tablet-retour-maar-geen-geld-terug</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-via-groupon-aangeschaft-bij-tr-shop-tablet-werkt-niet-dus-tablet-retour-maar-geen-geld-terug#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 04 Dec 2013 11:45:01 +0000</pubDate>
	<dc:creator>EstherValster</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-via-groupon-aangeschaft-bij-tr-shop-tablet-werkt-niet-dus-tablet-retour-maar-geen-geld-terug</guid>
	<description><![CDATA[<p>Via Groupon heb ik een tablet aangeschaft bij TR Shop.
De tablet werkte niet, kon niets installeren en niets openen.
In overleg de tablet retour en ik zou mijn geld terug krijgen.
Nu zijn we maanden verder en nog steeds geen geld retour.
Dus ik had een mail gestuurd dat wij het geld wel kwamen halen, krijgen ik een mail terug dat zij stappen gaan ondernemen vanwege bedreiging. Waar op ik reageer dat er meerdere klachten zijn en ik niet dreig maar recht heb op mijn geld.
Krijg ik het volgende van ze terug:
Geachte,

 

Wij lichten niemand op, wij wensen geen contact meer met u. U kunt u geld misschien terug krijgen bij de deal aanbieder.

 

Met vriendelijk groet,

Ron van Berlo

Directeur TRshop

TRshop Beek en donk

KVK:57430381

BTW: NL852576894B01

Telefoon: 0404021115

             

ron@trshop.nl

info@trshop.nl

Dit is toch niet te geloven?
Groupon had eerder al laten weten dat ik voor teruggave bij TR Shop moet zijn.

Ik heb geen enkele bedreiging geuit, het lijkt mij niet meer dan normaal dat ik mijn geld kom halen wanneer dit niet wordt overgemaakt.
Nu hebben zij en de tablet en het geld. Dat zijn oplicht praktijken.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>hoesje bijbestellen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/hoesje-bijbestellen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/hoesje-bijbestellen#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 28 Nov 2013 20:42:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator>anneke1919</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/hoesje-bijbestellen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Via Groupon heb ik een tablet van TRshop gekocht. Ik zou graag het bijbehorende beschermhoesje annex toetsenbord willen bijbestellen maar kan niet meer op de site van trshop komen. Heb een vraag gesteld bij de "helpdesk" maar krijg geen antwoord</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>levering/user manual</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/leveringuser-manual</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/leveringuser-manual#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 25 Nov 2013 17:22:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/leveringuser-manual</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 24 oktober via Groupdeal.nl heb ik een smartphone  besteld ter waarde van € 103,90. Op 13 november mail ontvangen van Groupdeal waarin stond dat de leverancier zijn afspraken niet kon waarmaken maar dat uiterlijk donderdag 21 november de smartphone geleverd zou worden. Uiteindelijk is de smartphone op 25 november jl. geleverd. In de (zeer onvolledige) engelse handleiding wordt niet vermeld hoe ik de telefoon kan openen om de (meegeleverde) batterij en mijn simcard kan implementeren. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kan niet meer opladen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/kan-niet-meer-opladen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/kan-niet-meer-opladen#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 25 Nov 2013 16:12:57 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/kan-niet-meer-opladen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik kan de smartphone nietr meer opladen, het stekkertje past niet. 1keer is het gelukt, maar dat ging ook al heel moeizaam.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Trs blijft in gebreke betreffende levering smartphones</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/trs-blijft-in-gebreke-betreffende-levering-smartphones</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/trs-blijft-in-gebreke-betreffende-levering-smartphones#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 22 Nov 2013 15:28:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/trs-blijft-in-gebreke-betreffende-levering-smartphones</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 24 oktober via Groupdeal.nl 2 smartphones inclusief hoesje besteld ter waarde van  €  160,00  exclusief verzendkosten.
Op 13 november mail ontvangen van Groupdeal warain stond dat de leverancier zijn afspraken niet kon waarmaken maar dat uiterlijk donderdag 21 november de smartphones geleverd zouden worden. Is nu 22 november en nog steeds niets ontvangen  </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>NOG STEEDS GEEN REFUND GEKREGEN!.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nog-steeds-geen-refund-gekregen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nog-steeds-geen-refund-gekregen#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 16 Nov 2013 15:54:28 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nog-steeds-geen-refund-gekregen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd om mijn geld
terug te ontvangen!!.

Ik heb inderdaad de smartphone ontvangen;maar geweigerd omdat
ik al een andere had gekocht!!.

Inderdaad netjes een telefonisch gesprek gehad met een v.d. medewerkers v.d. tr shop!!.
Deze zou contact opnemen met GROUPON om door te geven dat het product was teruggezonden, en er voor zorgen dat GROUPON
HET BEDRAG OP MIJN REKENING ZOU STORTEN!!

Diverse keren contact met GROUPON opgenomen,zowel telefonisch
als via de email!!.

OM EEN LANG VERHAAL KORT TE MAKEN!!DE 5 TOT 10 DAGEN WAARIN
GROUPON MIJ DIE RESTITUTIE ZOU OVERMAKEN OP MIJN BANKREKENING
ZIJN AL LANG VERSTREKEN!!.

RESULTAAT; EEN DUIDELIJKE NUL OP MIJN REQUEST!!.

INDIEN NIET EEN V.D. 2 BEDRIJVEN MIJ EEN REFUND GEEFT,
SCHAKEL IK MIJN RECHTSBIJSTANDSVERZEKERING DAS IN,OM
VOOR MIJ DEZE ZAAK VERDER TE BEHANDELEN!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen levering</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-levering-281</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-levering-281#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 15 Nov 2013 13:16:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-levering-281</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 23 september heb ik via "groupDeal" een 9 inch tablet gekocht incl.hoes met toetsenbord. Na 6 weken kreeg ik alleen de hoes met toetsenbord, Via mail heb ik hier vragen overgesteld maar kreeg alleen automatische reactie. Afgelopen maandag had ik telefonisch contact met trshop, de medewerkster was erg begripvol en ging de zaak uitzoeken. Vandaag 15 november heb ik nog steeds niets vernomen, Heb wel een mail gekregen dat ik contact kon opnemen met dhr. van Berlo maar daar heb ik al 10 keer naar gebeld maar geeft geen gehoor. Ik vertrouw hier niks meer van.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nog steeds geen telefoon wacht al weken</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nog-steeds-geen-telefoon-wacht-al-weken</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nog-steeds-geen-telefoon-wacht-al-weken#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 12 Nov 2013 17:57:53 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/nog-steeds-geen-telefoon-wacht-al-weken</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik zou binnen 24 uur een telefoon hebben dus direct betaald. na 2 dagen gemaild en het kon wel 1 of 2 weken gaan duren. ik heb netjes gewacht maar nu al weer 3 weken verder en nog steeds geen reactie. krijg alleen maar automatische mailtjes. niemand bereikbaar per telefoon schandalig je wordt gewoon aan het lijntje gehouden </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>TR SHOP/GROUPON BLIJFT IN GEBREKE!!!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tr-shopgroupon-blijft-in-gebreke</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tr-shopgroupon-blijft-in-gebreke#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 06 Nov 2013 20:41:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tr-shopgroupon-blijft-in-gebreke</guid>
	<description><![CDATA[<p>Vandaag is de bovenstaande SMARTPHONE DOOR GLS AANGEBODEN!!.

Ik heb deze zending GEWEIGERD omdat in een eerder gesprek met GROUPON WAS AFGESPROKEN DAT ER EEN REFUND ZOU PLAATSVINDEN,OMDAT DEZE LEVERANCIER PROBLEMEN HAD MET HET SYSTEEM!!.

NU GAAT HET NOG LANGER DUREN VOOR IK DE RESTITUTIE VAN HET BESTELDE PRODUCT OVERGEMAAKT KRIJG!!!

Ik heb inmiddels een andere SMARTPHONE in mijn bezit dus is het voor mij erg belangrijk in deze tijd van crisis dat het geld per ommegaande op mijn rekening gestort wordt!!.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>TRshop</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/trshop</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/trshop#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 06 Nov 2013 13:24:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/trshop</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na via Groupon bij de TR Shop een een gsm A309M besteld te hebben die niet voor 1november is zoals beloofd afgeleverd wordt, contact met Groupon opgenomen over terugbetaling, wordt deze op 6 november alsnog geleverd. De aflevering bevat wel de bestelde gsm maar een deugdelijke gebruiksaanwijzing in ontbreekt.  Op de site is alleen nog mogelijkheid om vragen te stellen en bevat verder geen enkele productinformatie meer. Ook telefonisch is men niet meer bereikbaar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>groupon tr android</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/groupon-tr-android</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/groupon-tr-android#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 06 Nov 2013 11:29:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/groupon-tr-android</guid>
	<description><![CDATA[<p>ook ik w8t op mijn tr android smartphone
eerst wordt er een tracknummer gegeven die het niet doet
vervolgens gaan jullie offline met de site en nemen mobiel niet op vervolgend moet ik groupon steeds bellen voor de stand van zaken 
na een terugbetaling te hebben gevraagd wordt ie nu opeens wel op 8 nov geleverd volgens hetzelfde tracknr.
ik eis dan ook onmiddelijk opheldering
</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tablet met hoes</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-met-hoes</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-met-hoes#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 28 Oct 2013 17:25:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/tablet-met-hoes</guid>
	<description><![CDATA[<p>Heb op 11-10-2013 een Witte Tablet gekocht deze zou rond 23-10-2013 geleverd worden Grouponcode 0010126RJA
Controle code 7FF9D2F829 REf 27923069 Ik heb tot nu toe nog niks ontvangen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet kunnen bellen met een telefoon?</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/niet-kunnen-bellen-met-een-telefoon</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/niet-kunnen-bellen-met-een-telefoon#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 23 Oct 2013 13:25:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/niet-kunnen-bellen-met-een-telefoon</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 7-9-2013 een telefoon besteld via Groupdeal bij de TRshop en sinds die tijd niet meer kunnen bellen!! Gesprekken vallen half weg. Een oplossing?? Ho maar!! TRshop wil niet meer met mij praten. Het is natuurlijk ook schandalig tegenwoordig dat je verwacht dat je met een telefoon kunt bellen!
Toestel is al 1x voor reparatie geweest maar probleem is niet opgelost.
TRshop biedt een goedkopere en in specificaties mindere telefoon aan en vindt het vreemd dat ik daar niet mee akkoord ga?!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen ontvangen levering .. tuurlijk allang betaald!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-ontvangen-levering-tuurlijk-allang-betaald</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-ontvangen-levering-tuurlijk-allang-betaald#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Oct 2013 18:07:09 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/geen-ontvangen-levering-tuurlijk-allang-betaald</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn levering.

Ik lees nu dus al duidelijk dat er meer klachten zijn over deze jonge jongens. 

Ze hebben mij meerdere malen belooft de levering toe te sturen. en er is steeds niets gekomen. 

Bestel niets bij dit bedrijf ik ben 200 euro lichter na deze grap! ik ben hier nog lang niet klaar mee!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Problemen met toetsenbord</title>
	<link>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/problemen-met-toetsenbord</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/trshop/klacht/problemen-met-toetsenbord#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 18 Oct 2013 09:15:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/trshop/klacht/problemen-met-toetsenbord</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste,
Ik heb vorige week ergens mijn tablet aangekregen. Ik had dit besteld via groupon. Alles werkt goed, buiten het toetsenbord in de hoes. Ik heb hierover ook een mail gestuurd enzo maar krijg hierop geen antwoord. Het probleem is dat het een azerty toetsenbord is en het typt qwerty. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd om het zelf op te lossen maar ik krijg het niet afgesteld!! Ook omdat dit een Frans toetsenbord is heb ik de instellingen op Frans gezet van het toetsenbord maar dit helpt ook niet. De sneltoetsen om zoiets normaal op te lossen werkt ook niet!! Dit is natuurlijk helemaal niet plezant, vooral als je dit ongelofelijk hard nodig hebt!!</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
