<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlTripair klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/tripair/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/tripair/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Thu, 31 Mar 2022 16:56:02 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>het steeds duurder worden van een ticket</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/het-steeds-duurder-worden-van-een-ticket</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/het-steeds-duurder-worden-van-een-ticket#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 31 Mar 2022 16:56:02 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Tinette Tijsma</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/het-steeds-duurder-worden-van-een-ticket</guid>
	<description><![CDATA[<p>We hadden een vlucht geboekt van Athene naar Ikaria op 11 april die naadloos aansloot bij onze vlucht van Amsterdam naar Athene. Hij zou vertrekken om 11.55 en is vervroegd naar 11.00. Ik heb toen gevraagd of wij deze tickets konden wijzigen naar een ander datum. Dit kon wel maar dan zou het donderdag 14 april worden en moesten wij 35€ per persoon extra betalen en €15 fare difference. Dus ticket verschil. We kregen 3 uur om te betalen en hebben dit gemist. Heb daarop gevraagd om ons wat meer tijd te geven om te kunnen betalen, daarop moesten we opeens €10 meer betalen. Dus bij elkaar €110 meer bovenop onze tickets van €164. Dus bij elkaar €274. Het is me niet gelukt dit te betalen en moesten het nog een keer proberen. Dit 3 keer geprobeerd, maar niet gelukt. Al met zijn we nu bijna 2 weken bezig om onze tickets te wijzigen en moeten we iedere keer 2 of 3 dagen wachten op antwoord. Dit kan niet via het beantwoorden per mail, ook niet telefonisch (niet bereikbaar) maar moet elke keer via een request. Met andere woorden klantvriendelijk zeer zeker niet en kost heel veel tijd en frustratie. Het zou heel fijn zijn als we een refund kregen voor onze tickets van €164, maar dat zal er wel niet in zitten. In elk geval niet voor herhaling vatbaar op deze manier.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>terug mijn geld</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/terug-mijn-geld</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/terug-mijn-geld#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 13 Mar 2022 14:15:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator>raghad</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/terug-mijn-geld</guid>
	<description><![CDATA[<p>In november had ik een vlucht van Amsterdam naar Göteborg via Brussel en ik moet daar de trein nemen en ik check wel in Ik kan geen instapkaart vinden voor de trein Ik moest het kaartje van mij betalen en dat doen ze niet aandacht</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Ik wil mijn geld terug!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/ik-wil-mijn-geld-terug-91</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/ik-wil-mijn-geld-terug-91#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 09 Mar 2022 19:06:06 +0000</pubDate>
	<dc:creator>T.C.T</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/ik-wil-mijn-geld-terug-91</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ook hier hadden we tockkets voor 5 geboekt en onze geld niet terug gekregen het was in het begin van de pandemie en ze zijn nog steeds niet te bereiken. Wij hadden tickets vanuit Turkisch airlines geboekt. En onze geld moesten we van tripair terug ontvangen vanwege dat ze tussen persoon zijn. En er blijkt dat Trip air al het geld van Turkisch airlines al heeft ontvangen om ons terug te betalen maar wij maar niks ontvangen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen geld terug open voucher niet verlengen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-geld-terug-open-voucher-niet-verlengen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-geld-terug-open-voucher-niet-verlengen#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 28 Nov 2021 14:52:52 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Johannes@EEhyp</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-geld-terug-open-voucher-niet-verlengen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik krijg ook geen geld terug alternatief voucher geldig tm 20 12 21 kan niet verlengd.
Geannuleerd door Turkish airways.
Zeggen gewoon u bent dan uw geld kwijt.
Situatie in wereld miet veilig tot nu toe en niet
Verzekerd voor covid I  buitenland.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Terug betaling tickets</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/terug-betaling-tickets-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/terug-betaling-tickets-2#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 11 Nov 2021 18:16:23 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Batuhan</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/terug-betaling-tickets-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn verzekerde tickets bij tripair zijn 9 maanden geleden geannuleerd maar tot op heden geen geld ontvangen. 
Gaat om referentie nummer: 37984003</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geen bevestiging gekregen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-bevestiging-gekregen-7</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-bevestiging-gekregen-7#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 18 Oct 2021 13:21:45 +0000</pubDate>
	<dc:creator>emiele</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-bevestiging-gekregen-7</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb geboekt bij tripair  van colombia naar brussel ,ticket van 1100.53 euro maar ik heb nog altijd geen bevestiging gekregen het zijn ???????  ,probeer te telefoon maar niet bereikbaar ,wat  dat zeg geld is weg ??? ,ik weet niet wat er gaande is email gestuurd zonder antwoord ???
waarom ??? ik wil alleen bevestiging ticket ,boek nooit bij tripair  want allemaal problemen ,hoop dat ik deze week antwoord krijg ,anders ga ik verder klacht indienen bij de politie</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>geboekt reis van colombia van cali naar brussel</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geboekt-reis-van-colombia-van-cali-naar-brussel</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geboekt-reis-van-colombia-van-cali-naar-brussel#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 16 Oct 2021 09:38:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator>emiele</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geboekt-reis-van-colombia-van-cali-naar-brussel</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb een ticket geboekt van colombia naar brussel maar ik heb nog altijd geen bevesting  gekregen van deze boeking heb betaald 1132.53 euro ADYEN B.V. TRIPAIR op 14/10/2021 
IK HEB EEN MAILTJE GESTUURD KREEG ALS ANTWOORD 
thank you for your request.Due to covid-19 outbreak,our
reponse time is increased. please not that you don't need to send another request.we are doing our best to handle all requests with priority.


wat moet ik doen ik bel krijg geen verbinding zijn dat   of wat ????

graag een antwoordje terug</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Refund tickets</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/refund-tickets</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/refund-tickets#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 19 Jun 2021 10:01:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator>A. Melake</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/refund-tickets</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb 14 januari 2021 laatste bericht ontvangen van tripair waarin wordt beloofd dat ik een refund zal krijgen van mijn tickets (€1.000). Ze geven aan dat ze mijn refund verzoek alleen bij vliegmaatschappij Egyptair moeten aanbieden en dat kan 3 tot 6 maanden duren. Ik vond dit wel erg lang, vooral doordat ik al bijna een jaar bezig ben om tickets terug te krijgen. Echter, aangezien tripair concreet tijdstip aangeeft ben ik akkoord gegaan. Na 6 maanden wachten heb ik ze weer gemaild, maar krijg geen antwoord. Zeer frustrerend, temeer doordat ze zwart op wit hebben gezegd dat ik een refund zal krijgen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen geld terug na annulering vlucht door corona</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-geld-terug-na-annulering-vlucht-door-corona</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-geld-terug-na-annulering-vlucht-door-corona#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 07 May 2021 08:55:21 +0000</pubDate>
	<dc:creator>nigar</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geen-geld-terug-na-annulering-vlucht-door-corona</guid>
	<description><![CDATA[<p>Tripair reageert niet op mijn verzoek voor terugboeking vanwege annulering door corona. Mijn vlucht was gepland op 19-3-2020.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Klacht</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/klacht-2567</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/klacht-2567#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 22 Apr 2021 09:18:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Golge76</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/klacht-2567</guid>
	<description><![CDATA[<p>Het vliegticket dat ik op 07-06-2020 kocht, is geannuleerd vanwege de corono, en ze hebben mijn ticketgeld nog steeds niet terugbetaald, ze geven niet eens een duidelijk antwoord op de e-mails die ik heb geschreven</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geld terug-restitutie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geld-terug-restitutie-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geld-terug-restitutie-2#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 12 Apr 2021 13:41:10 +0000</pubDate>
	<dc:creator>123algerie</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/geld-terug-restitutie-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Door de corona. Ons lucht have nog steeds gesloten. Ik heb ticket gekocht via tripair. Het is onbereikenbaar. Kantoor  van tripair in griekland. Athens. Mijn vraag ik wil mijn geld terug</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Refund approved by Tripair, but still no refund transferred</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/refund-approved-by-tripair-but-still-no-refund-transferred</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/refund-approved-by-tripair-but-still-no-refund-transferred#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 15 Mar 2021 23:22:47 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Gimme back my money</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/refund-approved-by-tripair-but-still-no-refund-transferred</guid>
	<description><![CDATA[<p>Finally after 7 months Tripair replied with the statement the tickets will be refunded. But is has been more then 2 weeks and still nothing and no reaction on my mail about the transfer date.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>never been refunded for tickets in June 2020</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/never-been-refunded-for-tickets-in-june-2020</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/never-been-refunded-for-tickets-in-june-2020#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 05 Mar 2021 08:19:54 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Aurelie5457124</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/never-been-refunded-for-tickets-in-june-2020</guid>
	<description><![CDATA[<p>Tripair never refunded tickets I bought from Amsterdam to Oslo in June 2020 which were cancelled due to Covid.

It is impossible to get in touch with them via phone and they don't reply to emails</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nog steeds geen terugbetaling ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/nog-steeds-geen-terugbetaling-ontvangen-5</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/nog-steeds-geen-terugbetaling-ontvangen-5#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 13 Feb 2021 06:12:33 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Victoria dimitriuc</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/nog-steeds-geen-terugbetaling-ontvangen-5</guid>
	<description><![CDATA[<p>Geen reactie van mijn e-mails. Ik wacht 1 jaar. Totaal bedraagt is 400 eur.  Slecht bedrijf. Ik ga nooit met het bedrijf boeken. Ik weit niet what kan ik doen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nog steeds geen terugbetaling ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/nog-steeds-geen-terugbetaling-ontvangen-4</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/nog-steeds-geen-terugbetaling-ontvangen-4#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 11 Feb 2021 17:01:07 +0000</pubDate>
	<dc:creator>GGurbuz</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/nog-steeds-geen-terugbetaling-ontvangen-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>Het duurt nu al zo lang dat ik hier moedeloos van word. Door Covid-19 hebben de vluchten geen doorgang kunnen vinden en ik wacht nog steeds op mijn geld. De bereikbaarheid van Tripair is ontzettend slecht. Dat heeft mij doen besluiten om dit klachtformulier in te vullen. Waarom moet het allemaal zo lang duren? Nu ik geen gebruik heb kunnen maken van hun diensten is het niet meer dan normaal dat ik mijn geld zo onderhand wel terug behoor te krijgen. Ik hoop dan ook dat dit snel wordt opgelost.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>NIKS TERUG GEHAD</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/niks-terug-gehad</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/niks-terug-gehad#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 10 Jan 2021 16:46:16 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Kub38</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/niks-terug-gehad</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik had in 2020 ergens in januari tickets geboekt ik zou in april gaan vliegen. Helaas is dit niet door kunnen gaan vanwege corona. Normaal gesproken zou ik me geld of een voucher moeten krijgen maar ik hen helemaal niks ontvangen! En ik heb ze al heeeel veel berichten gestuurd waar ik totaal geen antwoord op krijg. NIET BOEKEN BIJ TRIPAIR!!!!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Vliegtickets</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/vliegtickets-24</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/vliegtickets-24#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 24 Dec 2020 10:37:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Akcay</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/vliegtickets-24</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mijn vliegtickets van 23-4-20 van dus naar ist is ivm corona geannuleerd.ik heb meerdere malen met tripair geprobeerd om contact op te nemen maar tel nr niet gebruik. mail adres wordt nietbeantwoord. Thy heeft mij geïnformeerd dat ze totale bedrag van 516.02 terug hebben gestort op tripair rekening. Maar ik krijg zowel mijn geen geld als mijn nieuwe vliegtickets.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Vlucht geannuleerd, geen voucher of refund</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/vlucht-geannuleerd-geen-voucher-of-refund</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tripair/klacht/vlucht-geannuleerd-geen-voucher-of-refund#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 16 Jul 2020 09:08:59 +0000</pubDate>
	<dc:creator>JoepKim</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tripair/klacht/vlucht-geannuleerd-geen-voucher-of-refund</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 4/12/19 3 tickets van Amsterdam naar Belgrado geboekt en betaald. Door de corona-uitbraak en bijbehorende beperkende maatregelen en reisrestricties konden wij niet vliegen naar Belgrade op 29 mei 2020. Hebben vervolgens contact opgenomen met Tripair en zij stuurden een standaard e-mailbericht. Wij hebben vervolgens om een refund gevraagd, maar kregen daarna geen antwoord meer. Vervolgens nog 3 e-mailberichten gestuurd en geen enkel respons!</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
