Klacht: Triest bedrijf

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag de HELE DAG thuis gebleven. Ligt er een briefje in de bus dat we niet thuis waren, pakket ligt drie verdiepingen lager bij de buren die niet open doen. Bedankt DHL,

Gewenste Oplossing:

Ik ben nooit tevreden met DHL, het is schandalig dat jullie te lui zijn ondanks dat er een lift aanwezig is. DIEP EN DIEP TRIEST!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Brassel,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat onze bezorger uw pakket op nummer 455 heeft bezorgd. Hoewel de afzender had aangegeven dat bezorging bij buren was toegestaan voor deze zending, is het uiteraard wel de bedoeling dat de bezorger het eerst op uw eigen adres probeert. Het spijt mij dan ook dat dit niet is gebeurd. Ik zorg ervoor dat dit met de bezorger wordt besproken, zodat herhaling in de toekomst wordt voorkomen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door DHL hater