Klacht: treinkaartje

op 10 oktober 2011 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

conducteur vraagt aan mijn dochter haar plaatsbewijs.
niks mis mee maar ze vraagt dit als ze op de plaats van bestemming zijn. mijn dochter(16)moet dan haar kaartje uit haar tas pakken, en dat duurt effe. ze zegt ik moet hier zijn, waarop zij zegt ik moet het kaartje hebben.
trein begint weer te rijden. ik stond haar met de fiets op te wachten.
kon toen met dit zeer slechte weer op de fiets naar venlo fietsen waar ze bijna 3kwartier alleen heeft staan te wachten.ik vindt dit echt suuuuuuper schandalig en ik eis dan ook een schade vergoeding. zo ga je niet met mensen om.
en dat bij een jong meisje van 16jaar.
dit voorval was op zondag 9okt in de trein van 18.00 roermond swalmen reuver tegelen venlo.
ben benieuwd of ik hier iets van hoor.

Gewenste Oplossing:

een schade vergoeding het treinkaartje terug betaald en een welgemeende sorry van mevr de conducteur.......
persoonlijk en niet via de mail.

Alle klachten die gemeld zijn door ayko