Klacht: trein vertrekt te laat

op 05 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de trein Nijmegen-Tegelen van 20.08 uur d.d. vrijdag 22 augustus j.l. vertrok pas ná 21.08, meer dan 1 uur te laat, dus pas nadat ik al in Tegelen had moeten zijn. Aankomst in Tegelen was circa 22.15 uur

Gewenste Oplossing:

na restitutie van de door mij betaalde Euro 13,20

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht PeterBuurke

9 maanden geleden - Waarom wordt mijn klacht door Veolia niet in behandeling genomen?

Alle klachten die gemeld zijn door PeterBuurke