Klacht: trein te laat

op 05 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn drie gezinsleden hebben op Nijmegen-Centraal dd vrijdag 22 juli j.l. meer dan 2 uur moeten wachten op de trein van 19.08 uur naar Tegelen welke eerst ná 21.08 vertrok. Aankomst te Tegelen was circa 22.15 uur i.p.v. 20.08 uur.

Gewenste Oplossing:

Na restitutie van de door mij betaalde Euro 44,85 (drie Blokker-kaartjes)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Buurke