Klacht: Trein komt niet opdage

op 23 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een treinkaartje gekocht van Reuver naar Venlo. Uiteindelijk is deze trein niet gekomen waardoor ik iemand heb moeten bellen om die mij bracht zodat ik mijn afspraak nog kon halen. Dus ik heb €4, 05 moeten betalen voor het kaartje die ik niet heb kunnen gebruiken i. v. m dat de trein niet gekomen is. Ik heb dit al eens eerder mee gemaakt en heb nu besloten u toch hierover in te lichten. Ook ik betaal niet graag voor niks.

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer te vrede zijn als ik hiervoor mijn geld van 1 keer terug krijg en hopelijk dat dit niet weer gebeurt. Dit zou dan eerder vermeld moeten worden op 9292. nl en niet pas als ik mijn kaartje heb gekocht en het moet horen als ik aam het wachten ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FemkeBeerends