Klacht: Travel club express oplichters

op 31 mei 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Beste, ik ben een paar maanden geleden opgebeld door dit bedrijf travel club express.ze zeggen dat je een reisdroogkast hebt gewonnen.ik vraag alles op papier te krijgen ik heb niks gekregen vorige week krijg ik een brief van een incassobureau om te zeggen dat ik zoveelhet moet, betalen.ik heb dan ooknog contact op genomen met hen en gezegd dat ik van heteen bedrijf niks heb ontvangen.ze zeggen dat ik tijd genoeg heb gehad voor erover na te denken of ik het zouwel doen ja of nee.ik heb ook gezegd als ik niks krijg weet ik ook nievan waar ik moet zijn daarvoor.ik ben absoluut ontevreden of dat bedrijf ze moeten me nooit of nooit nog opbellen

Over niksvan tevreden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travel Club Express

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travel Club Express nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 07 juli 2017 om 08:22 geantwoord

Geachte mevrouw Merchie,

Bedankt voor uw bericht.
Wij bieden geen reisdroogkasten aan. Hetgeen dat wij aanbieden in 40% korting op een lidmaatschap van Travel Club Express. dan ontvangt u een reis cheque waarmee u naar een aantal landen kunt reizen wij betalen de vlucht en het hotel op de gratis datums het enige wat de klant dient te betalen is de luchthavenbelasting. Tevens bieden wij een hotelkaart aan waarmee u 2 nachten in een hotel kan verblijven voor €29,- p.p.p.n. de reis en de hotelkaart zijn van 2 voor 6 personen geldig.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Joyce

Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Heeft op 07 juli 2017 om 08:58 geantwoord

Beste,ik ontvang niks van jullie?zogezegd hebben jullie alles al eens op gestuurd maar niks ontvangen.en toch zou ik moeten betalen ik denk ook niet dat jij iets zou betalen als je het niet ontvangt! Dus ik betaal niks! En wil met jullie. Niet meer te maken hebben!!ik vind het niks correct wat jullie doen!mvg prescilla

Alle klachten die gemeld zijn door Prescilla