Klacht: Travel Club Express haalt out of the blue 179,95 euro van mijn rekening!

op 21 januari 2018 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Bij nazicht van mijn bankrekening blijkt dat er op 29/12/2017 maar liefst 179,95 euro van mijn rekening werd gehaald door een eenmalige domiciliering met als schuldeiser Stichting Foundation Docdata. In de mededeling wordt Travel Club Express 52516 vermeld.
Ik overwoog ooit eventjes om op één van hun aanbiedingen in te gaan, maar gaf per email door om op geen enkele aanbieding te willen in gaan. Nu na zoveel tijd debiteren ze nu toch nog terug mijn rekening!
Een schande!

Als het volledige bedrag wordt teruggestort en dit zo snel mogelijk!
Als dit nooit meer gebeurt!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 februari 2018 om 11:25 geantwoord

Geachte H. Vlerick,

Uw annulering was helaas niet correct verwerkt derhalve is per abuis de incasso gestart.
Bij deze onze excuses voor de overlast en verwarring in deze.
Op 14/02/2018 is de retour klaargezet en zal het bedrag ad € 179,95 binnen 5 dagen weer op uw rekening staan.

Travel Club Express

Alle klachten die gemeld zijn door hilde.vlerick