Klacht: Trap er niet in

op 18 september 2018 over VrijeVerhuur in de categorie Verhuur

Na een gratis account krijg je bericht: er is een passende woning gevonden. Deze kan je bekijken en officieel jou interesse laten weten na een Premium account. Na betaalgegevens e.d. ingevoerd te hebben was de advertentie spoorloos. Contact opgenomen, staat onderaan de mail: DISCLAIMER:
Vrijeverhuur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verouderde inhoud of onjuistheden in deze e-mail.
Per direct afgemeld voor Premium. Blijkt na twee maanden en 2x geld terugboeken dat de afmelding nooit doorgekomen zou zijn. En reken maar dat ze je blijven achtervolgen tot je het geld betaalt hebt! Schofterig is het. Na twee maal netjes gemaild te hebben met mijn ervaring, het feit dat ik 3 minuten gebruik gemaakt heb van mijn Premium account en de vraag om de in totaal 25,- weg te strepen, blijken zij meedogenloos en niet bang om je weg te zetten als ‘chanteur’. Fijn gezelschap daar, laat je niet misleiden ;).

De misleidende reclame mag naar niemand meer verstuurd worden. Dit is namelijk geldklopperij op een oneerlijke manier. Ook zie ik graag de 25,- terug die ik netjes maar met tegenzin heb betaald.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VrijeVerhuur

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VrijeVerhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.K.