Klacht: Transfer naar Finike

op 30 september 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Op 21/9 kwamen wij aan in Antalya voor een vakantie in Fineke. Wij hadden deze reis geboekt en wisten, dat we een transfer zouden hebben van ongeveer 2 uur. Dit was uiteraard dan ook geen probleem. In verband met de tijdsduur van de transfer mag je verwachten , dat Corendon een goede bus zou inzetten. Echter bus 11 bleek een kleine bus te zijn, zonder ruimte voor de bagage. Deze werd in de bus geplaatst, waardoor de situatie ontstond, dat koffers, bij een abrupte rem, door de gehele bus konden vliegen. Levensgevaarlijk. Ikzelf zat op de laatste rij met koffers in mijn nek en heb deze zelf verplaatst zodat de situatie iets verbeterde. Al met al een zeer oncomfortabele reis.

Betere bussen inzetten voor transfers naar Finike ivm tijdsduur.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 01 december 2011 om 09:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U uit uw onvrede over de grootte van de transfer bus. Als reactie hierop willen wij aangeven, dat
de grootte van de bus wordt gecalculeerd op het aantal passagiers en niet op het aantal bagage stukken. Een bus heeft standaard bagageruimte. Helaas kan het voorkomen, als mensen meer dan de standaard bagage mee hebben, dit niet allemaal in de bagageruimte past. Uiteraard moet wel alle bagage worden meegenomen.

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Krikken