Klacht: Transfer kosten

Geachte Heer/Mevrouw
Reservering 46634462
Vlucht op 22-09-2017 Tenerife-Amsterdam HV 979 6674 vertrektijd 19:10u
Ophalen van Be live adults only Tenerife
Hiermee wil ik u meedelen door de miscommunicatie van ophaal tijd moesten we transfer kosten zelf betalen om naar vliegveld te kunnen komen.
Op 21-09-2017 heb ik met mevrouw Dominique gesproken over de ophaaltijd van 22-09-2017.Mevrouw Dominique heeft gezegd dat we op 22-09-2017 van hotel Be live adults only om 16:30 worden opgehaald.Het bleek dat de transfer was om 14:20u geweest.Ik heb de klantenservice gebeld toen heeft een medewerker gezegd dat we met taxi naar vliegveld moesten en daarna de kosten bij Neckermann incasseren.Het was vervelend ervaring en heel moeilijk om contact met klantenservice te komen.
Met vriendelijk groet,
T. Srisen
H. Hamidian
Roekenbos 68
2134 VJ Hoofddorp

Graag ontvang ik de transfer kosten terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte mevrouw Srisen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw bericht met bijlage doorgestuurd naar onze collega's van de afdeling Customer Service. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en u voorzien van een reactie. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Tonghlo704@msn.com