Klacht: Trage start en krakend geluid.

op 05 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wanneer wij de t.v. aandoen dan duurt het een hele tijd voordat het beeld erin komt. Dit was in aanvang goed. De t.v. hebben we nu ongeveer 2,5 jaar en doet het, afgezien van deze trage start, verder prima. De klacht heb ik eerder gelezen, dus ik stel me gerust dat ik niet de enige ben. Zou het evenwel prettig vinden, wanneer dit euvel verholpen wordt.

Kosteloze reparatie.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Wytze Timmermans, Op basis van de door u geleverde informatie, begrijpen wij dat uw televisie rond de 5 jaar oud is. Op Samsung televisies zit 2 jaar garantie. Buiten deze termijn, vindt een kostenloze reparatie enkel plaats wanneer een verlengde garantie is afgesloten met uw verkoper. Wel kunt u aanspraak maken op de coulance-regeling van Samsung. Wanneer een reparatie onder coulance wordt uitgevoerd, dan wordt een maximaal bedrag berekend dat aan u berekend kan worden. Dit bedrag is enkel afhankelijk van de aankoopdatum en van het aankoopbedrag. Indien de kosten van de reparatie hoger liggen dan dit bedrag, worden overige kosten door Samsung gedekt. Indien u de televisie wenst te laten repareren, adviseren wij u om deze ter reparatie aan te bieden via uw verkoper of telefonisch via 0900-SAMSUNG (0900-7267864). Wanneer het toestel ter reparatie is aangeboden, neemt ons reparatiecentrum contact met u op om een afspraak met u te maken. Zij zullen u dan ook informeren over de maximale kosten die voor de reparatie aan u kunnen worden berekend. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht Wytze Timmermans

6 jaren geleden - Wat houdt deze coulance-regeling dan in? Ik heb nu diverse reacties gelezen en dan zijn de reparatiekosten niet gering......

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Wytze Timmermans, Om uw vraag te beantwoorden, verwijzen wij u naar ons vorige antwoord. Hierin wordt uitgelegd wat de coulance precies inhoudt. Indien u hier meer informatie over wenst, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-SAMSUNG (0900-7267864). Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 25 oktober 2011 om 14:45 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer van klant ontvangen. Indien er geen oplossing is gekomen, adviseren wij de klant om opnieuw contact met ons op te nemen via www.samsungworld.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Wytze Timmermans