Klacht: trage bezorging

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maar weer eens voor 2 pakketten geprobeerd gebruik te maken van POSTNL om te kijken of de kwaliteit nu beter is.
Gevolg: 2 klachten wegens enorme vertraging in bezorging.
Pakket 1:
3SKABA7436204, Frankrijk, 92210
Op 2-6-2017 aangemeld en vandaag(30-6) nog steeds niet geleverd. Klant eist schadevergoeding. (Op 9-6 zou het pakket zijn aangeboden maar geen bel gehoord en geen notitie achtergelaten….????!)
Pakket 2:
3SFHGN008410031/NL/3119CS
Afgegeven op vrijdag 23-6-2017 en 29-6 nog steeds geen juiste trackinginformatie beschikbaar. Ook telefoniste wist niet waar de vertraging vandaan kwam.

Een ontevreden klant doordat postnl haar zaken niet goed voor elkaar heeft. En dan maar hopen of er nog ooit nabesteld wordt.
Wij wensen een credit van de betaalde kosten en een verklaring waarom het fout is gegaan.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 12:26 geantwoord

Geachte mevrouw Kantelberg,

Dank u wel voor uw reactie op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u twee zendingen heeft verstuurd maar dat ze beide vertraagd zijn. Dit is zeker niet fijn en niet de bedoeling.

Ik heb voor u gekeken naar de zendingen en ik zie dat beide zendingen ondertussen bezorgd zijn. De zending naar Frankrijk is op 30 juni afgegeven bij de ontvanger. Bij de tweede zending zie ik dat deze op 26 juni bij ons is afgegeven. We hebben deze binnen 5 werkdagen bij de ontvanger bezorgd.

Voor deze zendingen kan geen vergoeding geboden worden omdat ze onverzekerd zijn verzonden. Ik wil u wel mijn oprechte excuses aanbieden.

Heeft op 11 juli 2017 om 13:21 geantwoord

De eerste zending is niet binnen 5 dagen bezorgd maar veel later.
Over de tweede was geen actuele informatie te vinden op de trackinglink en ook niet op 29-6 bij de telefoniste bij Postnl.
Het feit dat pakketten niet verzekerd zijn heeft niets te maken met het feit dat Postnl traag of onduidelijk is bij haar levering. Het pakket is immers niet kwijt geraakt. Er wordt geen oplossing gepresenteerd maar klant krijgt te horen dat hij geen gelijk heeft. Einde POSTNL voor ons.

Alle klachten die gemeld zijn door TLT