Klacht: Slechte afhandeling bestelling

op 11 november 2011 over Traders B.V. in de categorie Telecomwinkels

Ik heb 7 september 2011 via een grouponvoucher een bestelling geplaatst voor een led douche en 2x led kraan armaturen. Kreeg niets geleverd. Contact gehad met Groupon en die zeiden dat de bestelling in behandeling was genomen. Kreeg van hen een e-mail adres om rechtstreeks contact te kunnen opnemen met Trade Traders. Een e-mail gestuurd en het antwoord was: “Helaas zijn er door omstandigheden problemen geweest met de levering. In eerste instantie hadden we geen complete lijst van Groupon. Tevens was onze leverancier niet op tijd met leveren en was zijn afspraak niet nagekomen. Ook zijn we al een keer eerder bij u geweest maar er bleek niemand aanwezig te zijn. Het koeriersbedrijf werkt zonder niet-thuis briefjes.
U kunt uw product deze week anders uiterlijk volgende week verwachten.” Inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog niets ontvangen. Er was niemand thuis zal wel vaak voorkomen, want tegenwoordig werkt bijna iedereen overdag!!! Belachelijk dat je betaalde producten niet geleverd zou kunnen krijgen, omdat er geen briefje achtergelaten wordt door de bezorger.

Levering van het artikel binnen een week. Als het niet anders kan het volledige aankoopbedrag retour, maar dan ben ik niet tevreden.

Reactie van de melder van de klacht Hoeplala

8 jaren geleden - Inmiddels heb ik na een hoop geharrewar de producten ontvangen, maar verrassing ze werken niet. De led douchekop geeft geen verlichting en de led kranen hadden geoxideerde batterijen waardoor ze het eerst niet deden en na vervanging gingen ze na gebruik van de kraan niet meer uit. Gevolg na 2 dagen geen led verlichting meer in de kranen!!! Deze klachten mede gedeeld aan Trade Traders maar daarop heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. arggggh

Alle klachten die gemeld zijn door Hoeplala