Klacht: Track&trace

op 23 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

04-07-2017 heb ik een pakket naar Polen verstuurd
Omdat ik graag wilde weten wanneer het pakket op de bestemming komt heb ik track&tracé gekregen…echter na intoetsen van de barcode krijg ik een melding dat het pakket niet gevonden is! Ik betaal daar uiteondelijk geld voor (track&trace) dus wil ik ook graag dat het wel zoals het hoort werk…

Zodra ik mn pakket kan volgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Szadul, Uit uw bericht begrijp ik dat u het door u verzonden pakket naar Polen niet kunt volgen via onze Track en Trace. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Om te controleren wat de reden is dat u het pakket niet kunt volgen en wat de actuele status is, ontvang ik graag van u de Track en Trace code. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht K.szadul

1 maand geleden - De track & tracé code is: 3SKABA8112659 de postcode 74-404

Heeft op 25 juli 2017 om 10:38 geantwoord

Geachte heer Szadul,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Ik heb inmiddels even naar de status van uw pakket kunnen kijken en dit duurt inderdaad te lang. Graag wil ik dan ook onderzoeken waar dit precies aan ligt. Ik heb u daarom een navraagformulier per mail toegestuurd. Ik wil u vragen deze zo volledig mogelijk in te vullen. Wanneer u hem heeft ingediend zullen mijn collega's van de onderzoeksafdeling binnen 10 werkdagen contact met u opnemen. Zij zullen u vervolgens op de hoogte stellen!

Ik ga er vanuit u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door K.szadul