Klacht: Track&Trace info wordt niet aangepast aan foutieve aflevering.

op 01 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

PostNL heeft, na lang zeuren van mijn kant, eindelijk een onderzoek geopend naar waar mijn bestelling bleef. Communicatie van hun kant was al dermate gebrekkig, dat ze blijkbaar niet anders konden dan een onderzoek instellen. Conclusie is dat het pakket niet volgens de correcte procedures is uitgereikt. Niemand weet nu waar het is. PostNL stelt dat ik met de afzender tot een oplossing moet komen, maar de afzender veegt alles van tafel want PostNL weigert de informatie van de Track&Trace code te wijzigen. Die info stelt nog steeds dat het pakket is afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de kosten van de verdwenen bestelling worden vergoed, evenals een compensatie voor de moeite en stress die dit mij heeft gekost. Daarnaast wens ik dat PostNL haar regels in deze aanpast zodat die een normale omgang tussen/met mensen reflecteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 november 2017 om 12:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van den Ham,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen en dat het onderzoek geen positief resultaat heeft opgeleverd. Mijn excuses hiervoor.

Ik kan echter niets aan de uitslag van het onderzoek veranderen. Als geadresseerde is het niet mogelijk om hier een vergoeding voor te ontvangen. U heeft een overeenkomst met de afzender en de afzender heeft eventueel de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te laten stellen en heeft dan eventueel recht op een vergoeding afhankelijk of het pakket verzekerd is verzonden. Dit is internationaal zo afgesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 07 april 2020 om 02:49 geantwoord

Het is geen oplossing. Er wordt door Postnl glashard gelogen in deze reactie. Postnl stelt dat ik verhaal dien te halen bij de afzender, maar Postnl wil de afzender niet vertellen dat hun eerdere bewering dat er correct was afgeleverd niet blijkt te kloppen. Behalve de leugens komt het verder neer op een mededeling, die inhoudt \"nanana, sliep uit\", we zijn praktisch een monopolist, \"whatcha gonna do?\". Postnl is een walgelijk bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Jedi013