Klacht: Track&trace geeft aan geleverd, ik heb zelf niks ontvangen en zie een valse handtekening

op 11 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje kwam 4 mei aan, deze moest ik direct retour laten gaan.
Op 5 mei staat er dat mijn pakketje is bezorgd!
Tot mijn schrik zie ik een handtekening die niet van mij is.
Er zaten rembours kosten op.
Ik vraag me af wie dat heeft betaald en waar mijn pakket nu is?

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje terecht is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schut,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat er getekend is voor uw pakket, terwijl u het pakket niet zelf aangenomen hebt. Ik kan mij voorstellen dat u hier voor schrok.

Als ik u echter goed begrijp heeft u het pakket geweigerd. Dit zie ik ook in de scangegevens. Het pakket is vervolgens afgeleverd op een locatie waar pakketjes worden opgeslagen om retour te gaan. Hier is uw pakket getekend. Ik zie echter dat het retouren helemaal goed is gegaan en uw pakket vandaag weer verzonden is richting land van herkomst.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Schut85