Klacht: tracking number RR584988770BY wordt niet bezorgd

op 01 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

*Pakje uit Minsk (Belarus) 2017-04-06 “Receive item at office of exchange (Inb) Amsterdam International Mail Centre”.
*2017-04-08, 2017-04-10 and 2017-04-25 “Unsuccessful item delivery attempt (Inb) Amsterdam International Mail Centre”.
*No notification put in my mailbox (H.A.Hage, Havikshorst 33, 7414HR Deventer).
*Please let me know how I can receive this parcel.
Greetings,
H.A.Hage
Havikshorst 33
7414HR Deventer, The Netherlands

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden indien ik bedoeld pakje alsnog ontvang (datum van deze klacht 26 april 2017)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 mei 2017 om 18:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Hage,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat u dit pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb de status bekeken en ik zie helaas dat uw pakket al retour is gegaan naar de afzender. Volgens de status zou het pakket op 8 april bij u zijn aangeboden en vervolgens is het pakket 2 weken aanwezig geweest op een afhaallocatie. Daarna is het pakket retour gegaan. Ik begrijp uit uw bericht dat u geen briefje heeft ontvangen op 8 april hier heb ik een klacht over opgemaakt om dit in de toekomst beter te laten verlopen en dit met de bezorger te laten bespreken. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender.

Ik heb nog wel een tip voor u mocht u in de toekomst nog eens een pakket uit het buitenland verwachten. Als u een buitenlandse code heeft dan kunt dit pakket via deze website zelf in de gaten houden;

https://www.internationalparceltracking.com/#/search?trc=scm-web
U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3Scode en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door hageha@xs4all.nl