Klacht: Tracking Number: LZ971587195US in Nederland van de rader verdwenen

op 21 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste dame, heer,

Route van bovenstaand tracking nummer loopt dood, hierna de laatste melding van USPS:

March 15, 2017 , 10:10 am
Addressee not available – Addressee advised to pick up the item
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS

Ik voeg een foto van het USPS toe

Gewenste Oplossing:

Mijn vraag: wat te doen. Kan ik het bij u ophalen zoals geadviseerd wordt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Borsboom, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de route van een door u te ontvangen pakketje doodloopt. Ik kan me voorstellen dat u toch graag uw pakket zou willen ontvangen. Graag geef ik u een toelichting. Op basis van de door u meegestuurde code heb ik de gegevens in ons systeem gecontroleerd. Volgens mijn informatie is er op 14 maart een bezorgpoging gedaan. Omdat er niemand thuis werd aangetroffen is het pakket doorgestuurd naar de afhaallocatie. Na een mislukte bezorgpoging wordt door de bezorger een afhaalbericht in de brievenbus achtergelaten voor het afhalen van het pakket. Voor de adressering van dit pakket is echt een compleet ander adres opgegeven dan het adres wat u vermeld heeft bij deze klacht. Kunt u mij laten weten aan welk adres dit pakket geadresseerd is? In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Eelco Borsboom

2 maanden geleden - Beste dame, heer, klopt het probleem is inmiddels opgelost. Hartelijk dank voor uw moeite. Met vr.gr. Eelco Borsboom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 maart 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Borsboom,

Hartelijk dank voor uw reactie en fijn om te horen dat de situatie inmiddels is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Voor nu wil ik u een hele fijne dag wensen.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Eelco Borsboom