Klacht: Track en Trace werkt niet.

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje is via track en trace niet te volgen.
Pakje zou gisteren al bezorgd moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer pakjes, na bestelling vóór 18.uur, de volgende dag op een zichtbaar tijdstip worden bezorgd.
Dit is de tweede keer dat het pakje dagen later wordt bezorgd, zonder bericht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wanneer een pakket niet te volgen is, is het pakket nog niet fysiek bij DHL binnen. Op basis van uw adresgegevens, heb ik een zending kunnen vinden die vandaag tussen nu en 18.00 uur bij u zal worden aangeboden. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik deze natuurlijk erg graag.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 07 juli 2017 om 18:23 geantwoord

Pakje is tegen 18.30 uur nog niet bezorgd, ik ben dus ontevreden !!

Alle klachten die gemeld zijn door Cantia