Klacht: track en trace kwijt

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag het track en trace nummer van de volgende verzonden aangetekende brief.

Vanuit Primera Wouters te Weert op 8-2-2018, met de volgende gegevens:
NCAA Eligibility Center
1802 Alonzo Watford Sr.Drive
Indianapolis, IN 46202 USA.

Gewenste Oplossing:

Bij een gedegen antwoord. Track en trace is nl altijd op te zoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 februari 2018 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vaas,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u de track en trace code van een aangetekende brief naar de USA wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan u de track en trace code van de zending niet geven. Zodra u de zending afgeeft bij het servicepunt ontvangt u een bon waar de code op staat vermeld. Dan is het de verantwoordelijkheid van de afzender om de track en trace code te bewaren. U kunt de code in de app zetten zodat de zending daar wordt bewaard.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin Vaas