Klacht: track en trace

op 03 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag n pakket verstuurd naar Miami met Sinterklaas Cadeautjes voor de kleinkinderen. Vanaf woensdag staat het pakket klaar als zijnde klaar voor verzending. Nu ik deze mail stuur nog steeds. Geen bericht op de site van storing , en als je belt krijg je ook maar halve informatie. Eerder is n pakket met cadeaus opengemaakt en veel dingen eruit gehaald, dus maak mij ongerust. Vind het n schaamteloze vertoning van post Nl dat zij de klanten niet informeren.
Toch bijna 110€ betaald om het te verzenden en dan wordt je niet geïnformeerd. Vroeger stond het voor kwaliteit en service. Nu voor wegkijken en de zaak verdoezelen.

Als het pakket aankomt en ik geïnformeerd wordt waar het nu is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Stas, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u uw pakket naar de VS niet kunt traceren. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik hoop dat het pakket inmiddels is aangekomen. Maar mocht dit niet het geval zijn dan wil ik heel graag met u meekijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de barcode van het pakket hiervoor nog door te geven? Als het pakket is afgeleverd verneem ik dit ook graag zodat ik de klacht af kan sluiten. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Stas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 10:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Stas,