Klacht: Track en klantenserve

op 11 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,

Ik heb 2 weken geleden iets besteld uit Rusland en ik snap dat dit nog niet binnen is.
Maar ik vraag aan de klantenservice of hoelang dit duurt ongeveer.
Waarop ze mij vertelde dat ze daar geen antwoorden opgeven ivm de douane.

Dus ik heb de douane een bericht gestuurd en die wijze mij weer op het sorteer centrum van POSTNL dat zei daar niets mee doen.

Hoe zit dit nu en wanneer kan ik een nederlandse track en trace vinden.

Russische Track is:RA292145287RU

IK hoor graag van jullie.

Mvg,

Sven

Gewenste Oplossing:

Als ik een normaal antwoord krijg en niet overal van de kast naar de muur gestuurd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 maart 2020 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland verwacht. Ik kan me voorstellen dat u benieuwd wanneer u het pakket kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zien dat u het pakket inmiddels op 10 maart heeft ontvangen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door svenoww1