Klacht: Track and trace code werkt niet

op 23 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nu al 2 dagen gewacht op mijn marktplaats aankoop maar nog steeds is er geen pakket bij postnl bekent met mijn track and trace code….. tis nu wachten op postnl of ik ben opgelicht ik heb geen idee dit is mijn code: 3SRETA5197803 postnl heeft geen data ervan ik vindt dat zeer slecht het pakket komt uit belgie and zou 1/2 dagen duren volgens postnl hun lijst helaas.

Gewenste Oplossing:

dat ik meer weet waar mijn pakket is of dat het uberhaut ontvangen is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 augustus 2017 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Helmhout,

Uit uw bericht begrijp ik dat de Track&Trace-code die u heeft ontvangen niet werkt. Graag geef ik u hier wat meer informatie over.

De afzender is de persoon die u als enige kan voorzien van een Track&Trace-code. Ik ben bang dat de afzender u niet de juiste code heeft gegeven, omdat pakketten met een 3SRETA-code afkomstig zijn uit Azië. Voor meer informatie raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

Verder zie ik dat u op 21 en 26 juli pakketten heeft ontvangen. Wellicht heeft u in afwachting van mijn reactie het pakket ontvangen.

Ik hoop u hiermee zo voldoende heb geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Reinder-helmhout