Klacht: track and trace code geef aan dat mn brievenbuspost is geleverd alleen niet bij mij op mijn adres

op 02 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Seegers-Brouwer,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakketje nog niet is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt, mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat de zending is verstuurd als brievenbuspakketje. Deze pakketjes worden bezorgd door de postbezorger en krijgen een automatische afleverscan om 18:15 op het depot, omdat de postbezorger zelf geen scanner heeft. Soms is het zo dat de bezorgers het pakketje overdragen aan de pakket dienst, omdat het bijvoorbeeld niet in de brievenbus past, het wordt dan binnen 2-4 werkdagen als pakket aangeboden. Uit ervaring blijkt dat het pakketje vaak alsnog wordt afgeleverd, daarom wil ik u vragen om enkele dagen af te wachten. Wanneer het vrijdag 5 augustus nog niet is afgeleverd, kunt u het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan dan met ons contact opnemen om hier een melding van te maken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mw seegers