Klacht: Traagschuimmatras Ela International

op 17 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Meerdere malen met Ela International gebeld en krijg dan te horen dat de voicemail vol is en als ik iemand te spreken krijg, dan krijg ik geen duidelijk antwoord of melden dat ze mijn bestelling niet kunnen vinden en hier achteraan zullen gaan. Je wordt vanuit het bedrijf niet zelf teruggebeld. Je moet zelf blijven bellen. Ik heb een aantal mails gestuurd. Op 12.10.2011 kreeg ik een email van Groupon dat ze beter bereikbaar zouden zijn. Ik heb ze ietwat geirriteerd opgebeld en duidelijk gemaakt, dat als ze zo’n deal aangaan met Groupon, maar niet kunnen leveren dit nooit aan hadden moeten gaan. Ik zei, dat ik het matras wilde of mijn geld terug. Uiteindelijk zei een medewerker van Ela dat ze zaterdag het matras zouden komen brengen (15.10.2011). Ik ben de hele dag thuis gebleven, ze zijn niet gekomen. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt met Groupon, maar vind dit een grote teleurstelling.

L. van Schaik

Het matras zsm leveren of mijn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sammax12