Klacht: Traag nakijk werk

op 28 juli 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Voor een module van mijn cursus moet ik inzendopgaves maken (met een voldoende beoordeling), voordat ik de module kan afsluiten.
Deze module bestaat uit zo’n 8inzendopgaves, die allemaal met elkaar verbonden staan. Opgave 2 gaat door op het nagekeken werk van opgave 1, en opgave 3 gaat door op het nagekeken werk van opgave 2.

Ik wacht nu al 10 dagen, en mijn 2e inzendopgave is nog steeds niet nagekeken! Als het met dit tempo doorgaat, dan ben ik over 100dagen nog steeds niet klaar met deze module.

Dit zit mijn wil om de cursus vlot af te ronden flink in de weg, en is in conflict met hun policy dat je kunt studeren op je eigen tempo.

Als er niet langer dan 1 werkweek wordt gedaan over nakijkwerk.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

2 maanden geleden - Beste Tjeerd, Vervelend om te lezen dat je opdracht nog steeds niet is nagekeken. Ik zoek graag voor je uit wat hiervan de reden is. Hiervoor zal ik contact opnemen met de docentenbegeleiding en houd je op de hoogte. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 01 augustus 2017 om 14:53 geantwoord

Beste Tjeerd,
Ik heb begrepen dat jouw docent helaas op vakantie was. Omdat deze docent reeds eerder jouw inzendingen beoordeeld had is het daarin niet wenselijk jouw vervolgopdrachten dan aan een andere docent toe te wijzen. Jouw eigen docent is inmiddels terug en ik zie dat jouw opdrachten ook zijn beoordeeld. Mijn oprechte excuses voor de vertraging. Ik vertrouw erop dat dit proces bij volgende modulen zal verbeteren. Het signaal hebben wij in ieder geval doorgegeven aan onze Docentenbegeleiding zodat dit in de gaten gehouden kan worden. Ik wens je nog veel succes met het vervolg van je opleiding. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, verneem ik dat uiteraard graag!
Thirza
LOI Webcare