Klacht: traag internet en nauwelijks telefoon

op 29 september 2011 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dit moment ben ik in staat om dat ubee modem/router van ziggo de deur uit te smijten !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verschillende keren met ziggo aan de telefoon gezeten, en 4 monteurs in huis gehad, maar niemand komt met een oplossing !!!!!!!
Zelfs de laatste keer dat er een monteur bij ons was zou deze een nieuw modem van het merk cisco gaan plaatsen, maar de monteur was hier niets van, heeft toen maar weer een andere ubee geplaatst, tot ergenis van………..(*^&%$^%^)&_
Zelfs een email adres van een ziggo office medewerker antwoord niet meer op mijn vraag, en dat vind ik toch storend en onfatsoenlijk.
Op 18 en 27 september een email poging ondernomen met
Wat een service !?!?!?!?! van ziggo
Ga maar weer een mail naar kassa en of radar sturen, hoe meer klachten zij krijgen over ubee van ziggo, des te eerder zit de ziggo directeur weer op de stoel tegenover Antoinetta Hertsenberg van Kassa.
Jammer dat het zo moet, maar ik moet wel de volle mep betalen van ziggo, 40 mbit/s, terwijl er zo nu en dan maar 20 mbit/s geleverd word.
Ben bereikbaar onder mob. tel. nr. 06- 4670 3310

Gewenste Oplossing:

een geheel nieuw CISCO modem/router

Alle klachten die gemeld zijn door JopioooooV