Klacht: Traaaag internet tele2 en slechte kwaliteit tv

op 29 september 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb sinds 2 maanden Internet, TV en Bellen van Tele2.
In het begin werkte alles prima, maar nu meer mensen lijken te zijn over gestapt wordt alles met de dag slechter.Ik heb een 50MB-s abonnement, echter het hoogste wat ik heb gehaald is 4MB/s(prima)maar nu krijg ik niet iets 900 KB/s, zelfs het laden van een website of het zoeken naar een plaatje alleen al kost moeite ook als ik de modem reset geen resultaat.Soms ligt internet er helemaal uit,ik kna niet eens mijn eigen mail opahalen WIFI is bar en bar slecht en oh ja de tv lopt af en toe vast.Mijn vriendin heeft dezelfde problemen en we overwegen om allebei weg te gaan bij Tele2:P

Alles terugnemen en mijn oude provider weer terug:PPatrick Ma

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 03 oktober 2011 om 16:41 geantwoord

Volgens onze gegevens heeft de klant nog niet gesproken met de afdeling Internet tot 50Mb/s over de slechtwerkende diensten. Klant kan hiervoor contact opnemen met de klantenservice zodat zij hem kunnen doorverbinden naar deze afdeling om direct de verbinding te kunnen onderzoeken. Telefonisch contact is noodzakelijk om de verbinding te kunnen controleren. Via de website http://www.tele2.nl/klantenservice.html kan er een aantal tests uitgevoerd worden die misschien de oplossing kunnen bieden voor traag internet. Verder kan er op deze website meer informatie gevonden worden over hoe er contact opgenomen kan worden met de klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door patrickmaas