Klacht: Klacht Tankstation Total in Veghel

op 30 april 2010 over Total in de categorie Tankstations

Omschrijving klacht

Op 23 april j/l. om 23:00 uur stonden acht vrienden van mij zoals ze elke dag staan te babbelen bij de Total, te babbelen. Op een gegeven ogenblik kwamen er een aantal politieauto’s met ongeveer 15 politiemensen op mijn vrienden af die al minimaal voor 20 jaar bij Total in Veghel tanken. Ze werden een voor een gevraagd naar de legitimatie en werd niet verteld wat de aanleiding was van de controle.

Ik kan wel vertellen wat de aanleiding is geweest. x x had een dag getankt en had betaald. Volgens de mannelijke caissière had hij 10 euro te weinig gegeven. Dat was volkomen onterecht. Na het bekijken van de camerabeelden was dit geconstateerd. De medewerker voelde zich hierdoor niet op zijn gemak en heeft de politie ingelicht en heeft verteld dat mensen last hebben van mijn vrienden waaronder x x uit Veghel.

De manier waarop het is gegaan was uiterst vervelend en de gevolgen voor Total zijn groot. Die 8 jongens gaan niet meer tanken bij Total. dat gaat ze dus omzet schelen maar dat is niet alles. Ik ben er nooit bij maar het zijn wel vrienden van me. Weet u wat ik nu ga doen? Ik ga naar de BP en ga mijn vrienden kennis en collega’s vertellen wat er is gebeurt en zal ervoor zorgen dat zij ook niet meer bij Total gaan tanken. We hebben het dan over minimaal 100 man. Ik werk zelf als Accountmanager. Dit verhaal heb ik ook verteld aan mijn collega’s en men vind het absurd dat dit kan gebeuren.

Niemand heeft ooit last gehad van deze jongens en nu worden ze zo behandeld. Het zijn allemaal 1 voor 1 kei hard werkende eerlijke jongens en ze vinden dit uiterst vervelend.

Ontslaan van medewerker en excuses aan laten bieden door Total met een coulance.

Gewenste oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door caferyazici