Klacht: Totaalbedrag douanekosten

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kreeg ik te horen dat mijn pakket onderweg is, echter wordt er en flink bedrag gevraagd als douanekosten. Mijn pakket heeft 52,66 euro gekost en nu vragen ze 52,20 euro als douanekosten?

Hoe kan ik de bestelling annuleren of er voor zorgen dat er een her calculatie wordt uitgevoerd?

Met vriendelijke groet,

Wouter O.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het aangegeven bedrag redelijk in overstemming is met mijn aankoopbedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express. Dit netwerk is gescheiden van DHL Parcel. Hierdoor kan ik uw zending niet volledig inzien. Daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met DHL Express via 088-0552 000. Zij kunnen u verder informeren.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter O.