Klacht: totaal niet bereikbaar

op 16 juni 2016 over Antikalk.com in de categorie Loodgieters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb amfa4000 besteld en betaald.

in tegenstelling tot wat er beweerd wordt (voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd en mail met tracker-linkj) worden geen van beide toezeggingen waargemaakt.

verscheidene pogingen gedaan om telefonisch contact te krijgen, maar je wordt doorverbonden om een bericht in te spreken (waarop niet wordt gereageerd) . vervolgens mail gestuurd naar info@antikalk.com.

je krijgt heel snel een ticket toegewezen maar vervolgens volkomen radiostilte.

zijn ze failliet ?

Gewenste Oplossing:

laat ze eerst maar eens reageren en leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Antikalk.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Antikalk.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Antikalk.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Antikalk.com

Heeft op 16 juni 2016 om 17:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag

Wij hebben uw bestelling nog niet kunnen vesturen omdat u twee maal de straat heeft ingevuld met bestellen en niet het huisnummer. Wilt u dit aub alsnog aan ons doorgeven zodat wij uw bestelling kunnen versturen.
U kunt dit het beste doorgeven op ons mail adres.

Ons email adres is amfa@antikalk.com en niet info@antikalk.com

mvg

Sabine
www.waterontharder.com

Alle klachten die gemeld zijn door ikbeneenbeetjeboos