Klacht: totaal los ….en bedankt ce repair

op 03 februari 2018 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste lezer laat nooit je audio apparatuur repareren door ce repair maken….want ce repair (roy) heeft schijt aan u hard verdiende centen waar u hard voor werkt hebt. welke idioot loopt met een 65 inch tv (onbeschermd) door de regen…..ja dat kan alleen een idioot van ce repair zijn.
Daarna mag je weken zonder tv zitten en ce repair reageert niet eens op je mail….tja je tv is totaal los…2400 euro maar daar ligt ce repair niet wakker van….u wel !!!!
Philips is op de hoogte van deze zet….misschien mogen straks niet meer voor Philips repareren.
tja …..wat een idioot ….water en en tv …dat moet kapot gaan…en ce raip heeft schijt aan de klant…..alleen kassa

Gewenste Oplossing:

beste lezer,

hierbij laat ik u weten dat ik niet akkoord ga met een crediteren van mijn tv.
philips heeft aangeven om mijn tv compleet te crediteren, maar de mediamarkt heeft niks ontvangen.
ik ben 2 volle dagen met de mediamarkt bezig geweest en er komt geen euro uit wat philip belooft.
ik moet mijn tv inleveren en dan maar afwachten wat het bedrag is? dit neem ik niet.
ik wil weten wat het bedrag is (inkoop of klant bedrag)
philips heeft mijn van alles belooft en gouden bergen belooft alleen er staat niks op papier, en is zeker na navraag niks terug te vinden.
philips zegt dat u ce repair het bedrag weet en u als ce repair zegt daar gaan we niet over, dan zegt philips dat de mediamarkt in duiven het moet weten. maar de mediamarkt in duiven weet van niks.
alleen de mediamarkt in duiven heeft iets ontvangen van ce repair dat de tv ge crediteur word.
dat is de rede dat ik niks meer vertrouwd.....wat gebeurd er als mijn tv door ce repair word opgehaald...moet ik dan in gevecht met de mediamarkt omdat philips een rotzooitje van maakt.

terugkomen op ce repair....op 2e kerstdag klapte mijn tv de 65PUS7502/12 met serienummer FZ1A1722012878 compleet eruit.
deze tv zat nog 3 dagen in de garantie, ik heb direct contact met jullie opgenomen en in het nieuwenjaar zijn jullie langs gekomen, omdat jullie geen tijd hadden tussen kerst en oud en nieuw, wat begrijpelijk is.
er kwamen 2 monteurs op bezoek, als eerste werd de t-con vervangen en de tv reageerde niet, toen werd het mainboard (sbb board) vervangen en de tv kwam in een service mode.
de monteur plaatste mijn oude t-con weer terug en hing de tv weer aan de muur en zette de tv weer onder stroom.
met als gevolgen de t-con en het mainboard werd weer opgeblazen.
deze monteur stond te kijken wat gebeurd er nu!!! en ging vervolgens bellen...dit was niet normaal.
deze monteur heeft de tv maar meegenomen omdat dit normaal was, alle nieuwe onderdelen schijnen later weer opgeblazen te zijn.
ruim 2 weken laten kwam mijn tv terug vanuit ce repair, alleen het regende erg hard die dag en (roy de bezorgen van ce repair) bracht mijn 65 inch tv op zijn schouder compleet niet beschermd na binnen.
deze tv was doorweek met regen water en werd opgehangen aan mijn muur.
ik heb de bezorgen hiervoor op aangesproken dat ik zo niet mijn tv wilt ontvangen , maar hij hard daar maling aan en zetten de tv die onder regen zat gewoon aan. (ik had wel af kunnen branden of dood kunnen neer vallen)
het water liep onderuit mijn tv, dus deze tv is nu total loss door de waterschade.

ik heb hierover een mail gestuurd maar jullie nemen niet eens de moeite om hierop te reageren.
Ik heb jullie aansprakelijk gesteld omdat ik vanaf na bezorging nooit meer tv hebben kunnen kijken.
Maar jullie reageren niet eens meer terug......

Terug te komen op mijn 65PUS7502/12 blijkbaar heeft deze tv een gigantische fout dat hij zo uit elkaar klapt, en zelfs onder de neus van jullie monteurs, lijkt het mijn verstandig dat deze type tv nooit meer bij mij thuis komt.
deze tv was van augustus 2017 in mijn bezit en nu rijp voor de sloop.

ik wil een andere type tv incl 2 jaar nieuwe garantie (daar zorgen jullie maar voor) want tenslotte hebben jullie mijn tv total los aan de muur gehangen, wie verzint zoiets om een 65 inch tv op je schouder door de stromende regen na binnen te brengen....(elektronica en water gaan niet samen maar roy vond dit blijkbaar van wel.
Tja en nu zit ik nog steeds zonder tv....6 weken !!!

als ik terug kijkt op 2 jaar ( en kijk zelf maar mee in jullie database) dan kun je zien dat elke keer dat ce repair langs kwam mijn tv achteruit ging en uiteindelijk omgeruild werd.
vergeet niet hoe u monteur mijn 55 inch scherm kapot gooide in mijn gang omdat hij in tijd nood zat.

2 jaar lang heb ik maar een half jaar tv kunnen kijken en de rest was repareren en vervangen en vooral niks niks van ce repair laten horen.

ik heb alle mail en chats nog die ik verstuurd hebt.....
mijn vraag is zal ik voor de zomervakantie 2018 nog te kunnen kijken?

deze mail word ook verstuurd na de directie van ce repair zodat hij of zei weet hoe jullie met mijn spullen omgaat..

Oja als jullie een mail sturen we hebben getracht u te bereiken dan moet ik op zijn minst een oproep gemist hebben....tja ik mis nooit oproepen en jullie weten niet eens mijn prive telefoonnummer.... dus stop met die leugens....anders laat maar een uitdraai zien waarin jullie mijn gebeld hebben.,,,(die uitdraai zal nooit komen omdat jullie hierin niet eerlijk zijn )

dordrecht@cerepair.nl
beste lezer laat nooit je audio apparatuur repareren door ce repair maken....want ce repair (roy) heeft schijt aan u hard verdiende centen waar u hard voor werkt hebt. welke idioot loopt met een 65 inch tv (onbeschermd) door de regen.....ja dat kan alleen een idioot van ce repair zijn.
Daarna mag je weken zonder tv zitten en ce repair reageert niet eens op je mail....tja je tv is totaal los...2400 euro maar daar ligt ce repair niet wakker van....u wel !!!!
Philips is op de hoogte van deze zet....misschien mogen straks niet meer voor Philips repareren.
tja .....wat een idioot ....water en en tv ...dat moet kapot gaan...en ce raip heeft schijt aan de klant.....alleen kassa

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

Bericht van CE Repair Services

1 week geleden - Geachte heer, Wij begrijpen uw teleurstelling t.a.v. uw defecte tv. Echter, uw ongenuanceerde en daarbij ook nog eens sterk overtrokken uiting brengt geen oplossing. Hedenmiddag na 15.00 kunt u v.a. de zijde van de fabrikant een telefoontje ontvangen, mogelijk dat nadien een oplossing nabij is. Met vriendelijke groet, CE Repair Services.

Reactie van de melder van de klacht fb43049

1 week geleden - Beste ce repair Hoe komt u erbij dat ik de klacht overtrokken heb? Jullie bezorger liep met mijn toestel die net gerepareerd was door jullue door de stromende regen onbeschermd. Waarna de tv total loss is en vervolgens kan ik na de winkel en 400 euro bijbetalen voor een nieuwe tv, díe jullie kapot gemaakt hebben door de regen. Maar stortte jullue dan die 400 euro dan terug aan mijn? Ik denk het niet. Wij zitten al vanaf de 2e kerstdag zonder tv. En als ik wil weten hoeveel geld ik terug krijgt of wil weten welk type ok krijg dan sturen jullie mijn van het kastje na de muur. En kom met het verhaal wij zijn alleen een reparatie centrum en je moet bij philips zijn en philips zegt op hogere hand dat jullie alles weten.....maar bedankt dat jullie tot op de dag van vandaag nog steeds geen tv kan kijken en met een oplossing komen jullie niet.....het was jullie bezorger die mijn tv onherstelbaar vernietigd. Dus het probleem ligt bij ce repair en niet bij philips. Philips liep niet door de regen met mijn tv. Ik hoor u reactie wel hoe ce repair dit gaat oplossen....oja vergeet niet hoe u monteur in augustus 2017 een nieuw scherm kapot gooide in mijn gang en zat weer ruim 6 weken zonder tv. Tja hij had haast en wij zaten zonder tv. Beste paul Het is nu bijna 1700 uur en er is nog steeds geen contact geweest met de fabrikant wat u aan gaf. Weer zo'n lucht verhaal. En dan durven ce repair te zeggen dat ik ongenuanceerde en overtrokken uiting schrijft. Soms is de waarheid hard en niet altijd leuk, tja en daar moeten jullie ook tegen kunnen en jullie verantwoordelijkheid nemen. Ik heb niet gevraagd om 1.5 jaar steeds kapotte tv's te krijgen. Ook heb ik niet gevraagd dat jullie onzorgvuldig met mijn prive eigendommen omgaat. Ik heb niet gevraagd om bijna geëlektrocuteerd te worden door een fout van ce repair. . Maar het is nu over vijven en niemand belt.... Wat een afspraken....

Reactie van de melder van de klacht fb43049

1 week geleden - Beste paul Het is nu bijna 1700 uur en er is nog steeds geen contact geweest met de fabrikant wat u aan gaf. Weer zo'n lucht verhaal. En dan durven ce repair te zeggen dat ik ongenuanceerde en overtrokken uiting schrijft. Soms is de waarheid hard en niet altijd leuk, tja en daar moeten jullie ook tegen kunnen en jullie verantwoordelijkheid nemen. Ik heb niet gevraagd om 1.5 jaar steeds kapotte tv's te krijgen. Ook heb ik niet gevraagd dat jullie onzorgvuldig met mijn prive eigendommen omgaat. Ik heb niet gevraagd om bijna geëlektrocuteerd te worden door een fout van ce repair. . Maar het is nu over vijven en niemand belt.... Wat een afspraken....

Reactie van de melder van de klacht fb43049

1 week geleden - Het is nu bijna 2100 uur en nog steeds geen telefoon. Zal wel vandaag weer niet komen, vraag me af wat voor smoesje nu boven tafel komt.....ce repair!!!!!

Reactie van de melder van de klacht fb43049

3 dagen geleden - Een week later en ce repair laat niks van zich horen. Dat zeg toch al genoeg wat voor soort bedrijf het is. Ze laten je tv onder regen water lopen en nemen niet eens de moeite om een bericht of telefoongesprek te voeren. Het laat ce repair koud dat ik mijn tv totaal los heb. Ce repair heeft niet gewerkt voor deze tv...ik wel. Maar zit nog steeds tv vanaf de kerst...dank zij ce repair. Word vervolgd beste lezers...

Alle klachten die gemeld zijn door fb43049