Klacht: totaal geen pakje binnen gehad

op 17 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

En weer is het zo ver post NL heeft weer me pakket niet bezorgt bij me thuis terwel er op de app staat dat het bezorgd is en er ligt ook geen briefje dat het bij de buren ligt wordt er een beetje zat van post NL eerst al met een pakket in febuari dat was me rouw kleding voor de crematie van me vader toen nog in maart weer niet geleverd en nou weer moet ik dan weer voor de 3de keer een klacht in dienen nou volgens mij doen jullie daar helemaal niks mee en de postbezorger gaat vrolijk door met het niet leveren van mijn pakketten volgens mij zet die gewoon ze eigen handtekening der neer !!!! ben der echt klaar mee ik geef geld aan die spullen en dan krijg ik het gewoon niet binnen terwel dat het der staat

Ik wil dat ze gaan uitzoeken waar nu mijn pakket wel is want ik besteed mijn geld daar aan ik betaal zelfs verzendkosten dus mag je wel verwachten dat ik gewoon me pakket binnen krijg, dus wil gewoon me pakket en ik wil dan een bewijs dat ik heb moeten tekenen voor me pakket want anders is die niet rechtsgeldig getekend

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Linders, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat uw pakketten niet zijn bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. uit uw bericht begrijp ik dat ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor erg teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor. Om met u mee te kunnen kijken ontvang ik graag de 3S-code van het pakket. Aan de hand hiervan kan ik u van een duidelijk antwoord voorzien. Ik zie uw reactie, inclusief de 3S-code, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2018 om 11:56 geantwoord

Geachte mevrouw Linders,

Naar aanleiding van het uitblijven van uw reactie, neem ik aan dat wij u voldoende hebben geholpen met dit probleem. Als blijkt dat dit niet het geval is of u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. linders