Klacht: Totaal geen begrip voor klant

op 04 augustus 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enkele weken geleden, op 22 juli, kocht ik 2 cartridges van HP, 301 zwart wit en 301 kleur bij het Kruitvat in Zoetermeer (filiaal Stadshart). Helaas bleek een dag na installatie dat de kleurencartridge niet werkt, telkens weer storingsmeldingen.

De bon en de verpakking heb ik na de installatie weggegooid, nooit aan gedacht die nog eens nodig te hebben.

Uitgebreide mailwisseling met de klanten”service” van het Kruidvat gaf telkens weer hetzelfde resultaat: “zonder aankoopnota kunnen wij niets voor u doen”. Ee betalingsbewijs heb ik echter wel overlegd in de vorm van een afschrift van mijn bankrekening waaruit de pintransactie blijkt. Kruidvat houdt voet bij stuk.

In het vervolg alleen nog maar Paracetemol hier kopen?????

Gewenste Oplossing:

geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Willem Alleman