Klacht: Totaal aanvaardbaar service

Ik had in een maand tijd helaas te veel te klachten over dit bedrijf en hun service. Op eerste moet ik bij hun melden dat ze mijn groen container niet geleegd was, ik hoor van de chat assistent dat zij niks kan doen en dat ik moet wachten voor de volgende ophaal moment (2 weken). Ik heb een klacht ingediend een uiteindelijk na 3 of 4 dagen hebben de container leeg gemaakt. Op hetzelfde dag van de eerste klacht, 1 mei 2020 (telefonisch want per chat was de assistent hulpeloos), heb ik gevraagd voor een grotere container van 240L. Dit was in orde en zij hebben een afspraak met mij gepland voor 19 Mei (de container zou leeg moeten zijn en de eerste volgende ophaal dag was 15 mei, dus 5 dagen daarna). Op 18 mei s’avonds heb ik de container als gevraagd voor mijn deur geleegd (niet bij de afhaalpunt, heeft de assistent duidelijk geïnformeerd op de moment van de afsprak). Op 19 mei s’ochtends noem ik contact met de klantenservice per chat om de afspraak te bevestigen, en die was inderdaad gepland… eind van de dag en er is niemand gekomen… Op 20 mei noem ik weer contact met de klantenserviceafval coach in de ochtend en krijg ik een excuus dat de chauffeur bij mij geweest was en de container niet aangeboden was. Dit is niet waar, en ik heb mijn buren als getuigen. Niettemin, krijg ik weer een bevestiging dat op hetzelfde dag (20 mei) de container wordt ingeruild. Om 16:34 krijg in een chat berichtje (gelukkig had ik nog de browser open en was op mijn laptop op die tijd) om te horen dat de chauffeur om 14:15 bij is geweest en dat ze ervan ging uit dat het zo opgelost was… zie gesprek (ik heb de namen verborgen en vervangen door HVC door privacy regels):

HVC
Goedemiddag, wij hebben een terugkoppeling ontvangen. De chauffeur is om kwart over 2 geweest. Ik ga ervan uit dat het zo opgelost is. Een fijne dag verder!
16:34

Goedemiddag
16:52

nee, het is niet opgelost
16:52

er is niemand bij mij geweest
16:52

de container staat nog voor mijn deur
16:53

HVC
Ik zal een nieuwe afspraak voor je moeten maken.
16:53

dit is belachelijk mevrouw, jullie diensten zijn volkomen onbetrouwbaar …
16:54

ik ben echt ontevreden met jullie bedrijf
16:55

HVC
Ik kan het helaas niet anders voor je oplossen. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt op 5 juni.
16:57

ik ga een klacht via klacht.nl indienen en ook bij de gemeente
16:58

ook in social media
16:58

dit is niet aanvaardbaar

Daar ben je vrij in.
16:59

ik wil met en manager spreken aub

Dat kan ik niet doen.

wat kan u doen?

HVC
Ik heb een nieuwe afspraak voor je gemaakt op 5 juni.
17:00

de online afvalcoach is op dit moment niet beschikbaar.
wij helpen u graag op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur.

En dat was het… Abrupt contact gebroken met mij, en wacht maar nog maar lekker 15 dagen. (als het opgelost is dan).

Dit is echt een volkomen onbetrouwbaar bedrijf met een slecht klantenservice ervaring. Helaas is er geen concurrentie en zijn de burgers verplicht om met hun services te werken. Onaanvaardbaar. Ik had nooit dit sort problemen gehad in mijn vorige gemeente.

Ik wil een snelle oplossing, een officiële verontschuldiging en compensatie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisvuilcentrale (HVC) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FABIOBRITES