Klacht: Tot twee keer toe thuis en niet geleverd

Sjoert op 10 april 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee keer toe thuis, en niet geleverd, de tweede keer rijdt het busje langs en zie ik op de Track dat ik niet thuis ben wat een achterlijke organisatie, dan bel je de klanten service en moet je met de verzender contact opnemen of zelf afhalen in Zwolle, heen en weer twee en een half uur rijden voor mij.

Gewenste Oplossing:

Zending normaal afleveren, en in dit geval de betreffende chauffeur ontslaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 april 2018 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht.
We hebben reeds contact met de afzender van uw pakket en zullen hoogstwaarschijnlijk morgen het pakket weer aan u leveren. Houdt u er rekening mee dat het hier om een daglevering betreft en het tijdsvak hiervoor tussen 08:00 en 18:00 is. We zullen tevens in contact treden met de terminal om navraag te doen waarom de leveringen niet gelukt is.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door